چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403-5:27 شمسی /5/1/2024 5:27:33 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:60558
  • زمان انتشار:شنبه 6 آبان 1402-8:20

دادستان تهران گفت: در پی بازدید دادستان کل کشور از اداره کل گمرک تهران و در نتیجه دستورات و اقدامات انجام‌شده، ۲۴۶ دستگاه کشنده در تهران ترخیص شد.
چند دستگاه کشنده تعیین‌تکلیف شد؟

به گزارش خودرونامه به نقل از مهر، علی صالحی بیان کرد: دادستان کل کشور ماه گذشته از اداره کل گمرک تهران بازدید به عمل آورد و با توجه به بلاتکلیف ماندن تعداد زیادی از دستگاه‌های کشنده از یک تا ۳ سال گذشته، دستورات لازم را در خصوص رفع ناهماهنگی‌های موجود میان دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف صادر کرد.

دادستان تهران با بیان اینکه دستورات و اقدامات انجام‌شده نسبت به سازمان‌هایی که متعهد به انجام وظیفه شده بودند، در کمتر از یک ماه منتج به نتیجه مطلوب شده است، اظهار کرد: با دستور مقام قضایی، این دستگاه‌ها تعیین تکلیف شده‌اند و از نظر قانونی و سازمان‌های دولتی مربوط، منعی برای ترخیص آنها وجود ندارد.

وی از مالکان خودرو‌های ترخیص‌شده خواست نهایتا ظرف ۵ روز، نسبت به ترخیص خودروی خود اقدام کنند تا مشمول مقررات کالا‌های متروکه نشوند. موحدی آزاد، دادستان کل کشور، ۶ مهرماه به همراه علی صالحی، دادستان تهران، از اداره کل گمرک تهران بازدید کرد. در این بازدید دادستان کل کشور برای تعیین‌تکلیف ۴هزار و ٢۶۴ دستگاه کشنده که در ۱۱ گمرک کشور بلاتکلیف مانده‌اند، ۲ هفته مهلت داد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین