سه شنبه 11 ارديبهشت 1403-10:46 شمسی /4/30/2024 10:46:16 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:58195
  • زمان انتشار:شنبه 1 مهر 1402-8:50

برخی مشتریان ایران‌خودرو عنوان کردند با وجود اینکه این شرکت تمام وجه سورن پلاس را با موعد تحویل تیرماه دریافت کرده، اما هنوز خودرویی تحویل داده نشده است. 
بدقولی ایران‌خودرو در تحویل سورن

به گزارش خودرونامه به نقل از فارس، به گفته آنها، با وجود اینکه ۴ ماه از موعد تحویل سمند سورن پلاس به مشتریانی که در مرحله اول طرح عرضه یکپارچه خودرو ثبت‌نام کرده‌اند گذشته است، اما این خودرو هنوز تحویل داده نشده و خودروساز اعلام کرده ممکن است دو ماه دیگر نیز تحویل این خودروها به تعویق افتد. مشتریان می‌گویند، ایران‌خودرو علت تاخیر در تحویل را یک بار مسائل مربوط به استاندارد، بار دیگر مشکلات مرتبط با پلاک‌گذاری و ... بیان می‌کند و در آخر نیز می‌گوید به ازای تاخیر در تحویل سود تاخیر پرداخت می‌شود.

این مشتریان همچنین عنوان کرده‌اند که بعد از فراخوان خودروساز، وجه کامل خرید خودرو سورن پلاس دریافت شد و قرار بود این خودروها در تیرماه تحویل مشتریان داده شوند، اما نه تنها تاکنون این خودروها تحویل داده نشده بلکه به‌تازگی طی پیامکی به مشتریان اعلام شده که احتمالا خودرو در آبان‌ماه فاکتور می‌شود. براساس اطلاعات واصله از مشتریان ایران‌خودرو، با وجود اینکه این خودروساز هنوز خودروهای با موعد تحویل تیر را به مشتریان نداده است، به‌تازگی برای عده‌ای دیگر از متقاضیان خرید این خودرو پیامک ارسال کرده که نسبت به واریز وجه اقدام کنند.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین