جمعه 21 ارديبهشت 1403-6:41 شمسی /5/10/2024 6:41:34 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:52042
  • زمان انتشار:دوشنبه 8 خرداد 1402-7:20

روزنامه آلمانی «هندلزبلات» در گزارشی اعلام کرد که یکی از کارمندان تسلا، ۱۰۰ گیگابایت اطلاعات حساس را از این شرکت آمریکایی منتشر کرده و در آن جزئیات نقص فنی خودروهای برقی و همچنین اطلاعات شخصی کارکنان و مشتریان آمده است.
درز اطلاعات محرمانه تسلا
به نقل از راشاتودی، در گزارش این روزنامه که روز پنجشنبه تحت عنوان «سیستم رانندگی خودکار من نزدیک بود مرا بکشد» به صورت آنلاین منتشر شد، آمده است «مقدار زیادی از اطلاعات داخلی از تسلا درز کرده است» و این اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد مشکلات تسلا در عملکرد سیستم رانندگی خودکار خودروهای این شرکت «می‌تواند حتی بزرگ‌تر از چیزی باشد که قبلا تصور می‌شد».

این گزارش حاکی است که فایل‌های لو رفته از تسلا شامل هزاران شکایت بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۲ توسط مشتریانی از سراسر ایالات متحده، اروپا و آسیاست که نگرانی‌های جدی را در مورد ایمنی ویژگی «رانندگی خودکار کامل»  (FSD) در خودروهای تسلا ایجاد می‌کند. از جمله موارد گزارش شده، مشکلات شتاب گیری و ترمز خودکار است که امکان دارد خودرو به طور ناگهانی ترمز کرده یا شتاب بگیرد. به گفته این روزنامه، اگرچه برخی از رانندگان با خیال راحت کنترل خودروی خود را به دست گرفتند، برخی دیگر «سر از یک حفره درآوردند، به دیوارها برخورد و یا با وسایل نقلیه روبرو تصادف کردند.»

منبع: تسنیم


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین