به گزارش خودرونامه نمایشگاه اتوپروموتک بولونیا که در آن آخرین ابزارآلات مربوط به خدمات پس از فروش، اسپورت کردن خودروها، تیونینگ و تچهیز تعمیرگاه ها ارایه می شود، تحت تاثیر انقلاب چهارم صنعتی قرار گرفته و آخرین دستاوردها را برای ارایه خدمات از طریق اپلییشن، موبایل و شبکه های اجتماعی به اکران عمومی درآورده است.
این گزارش حاکی از آن دارد که تجهیزات مربوط به نظام تعمیرگاهی با استفاده از دستگاه های مدرن به سمتی حرکت کرده که دارندگان خودرو با کمترین هزینه و اطمینان از اصالت کالا به تعمیر خودرو خود بپردازند.
در نمایشگاه اتوپروموتک بازدیدکنندگان متوجه وقوع انقلاب در خدمات پس از فروش بر پایه مشتری مداری شده اند و با مراجعه به غرفه های مختلف به دنبال گرفتن خدمات آسان با کمترین هزینه و دسترسی ساده دارند.
به گزارش خودرونامه ایران به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان دنیا در حالی برنامه ریزی کرده که ۳۰ درصد از محصولات تولید خود را تا سال ۲۰۱۷ صادر کند که در کمتر نمایشگاهی حاضر شده تا در آن به معرفی خود و توانایی هایش برای حضور در بازارهای جهانی بپردازد.
به عنوان مثال در نمایشگاه اتوپروموتک بولونیا که تا ششم خرداد ماه امسال در حال برگزاری است، هیچ کدام از خودروسازان ما حضور نیافته اند تا آخرین دستاوردهای دنیا در این زمینه را ببینند و آن را در کشورمان اجرایی کنند.