پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403-14:22 شمسی /5/9/2024 2:22:50 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1101
  • زمان انتشار:دوشنبه 25 بهمن 1395-3:0
رئیس ایدرو خبر داد:

رئیس ایدرو از انعقاد 6 قرارداد و تفاهم نامه خودروسازان ایرانی با بزرگان صنعت خودرو دنیا خبرداد و گفت: بر اساس قرارداد پژو و ایران خودرو، اولین محصول اسفند ماه تولید می شود. 
انعقاد 6 قرارداد و تفاهم نامه خودروسازان ایرانی با بزرگان صنعت خودرو

به گزارش خودرونامه،‌ چهارمین همایش بین المللی خودرو ایران با شعار فروش و خدمات پس از فروش با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران عامل پژو و سیتروئن، نمایندگان ارشد رنو، اسکانیا و هیوندایی و سفرای برخی کشورهای اروپایی و آسیایی‌کره جنوبی و ترکیه برگزار شد تا مدیران و خودروسازان ایرانی از اتفاقات خوشی برای بازار و صنعت خودرو سازی ایران خبردهند.

در این همایش، رئیس ایدرو با اشاره به افزایش رشد 7درصدی اقتصاد کشور در نیمه نخست سال و سهم قابل توجه صنعت گفت: برای ورود خودروسازان به ایران چهار شرط وجود دارد. نخست آنکه حدود 30 محصولات تولیدی آنها  صادرات محور باشد، چهل درصد ساخت داخل داشته باشند، مرکز تحقیقات ایجاد کنند چون می خواهیم خودروساز باشیم نه تولیدکننده و در نهایت خدمات پس از فروش را توسعه دهند.  

منصور معظمی همچنین از انعقاد 6 قرارداد و تفاهم نامه خودروسازان ایرانی با بزرگان صنعت خودرو دنیا خبرداد و گفت:  بر اساس قرارداد پژو و ایران خودرو، اولین محصول اسفند ماه تولید می شود. قرارداد سیتروئن با سایپا هم به امضا رسیده و اولین محصول این دو شرکت نیمه اول 96 به تولید می رساند.

وی افزود: اولین محصول بر پایه قرارداد رنو با ایدرو، اواخر سال 96 وارد بازار می شود. قرارداد هیوندایی با کرمان موتور هم به امضا رسیده که بر اساس آن دو خودرو(آی10 و آی20) در حال تولید است.

رییس چهارمین همایش بین المللی خودرو ادامه داد: تفاهم نامه فولکس واگن با بخش خصوصی (ماموت)، نهایی شده و به زودی قرارداد آن امضا می شود و قرارداد شرکت بنز با بخش خصوصی نیز، تا پایان امسال به امضا می رسد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

منبع:خودرونامه

نظرات کاربران

آخرین عناوین