يکشنبه 23 ارديبهشت 1403-12:15 شمسی /5/12/2024 12:15:14 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1056
  • زمان انتشار:يکشنبه 30 آبان 1395-5:14
در گروه بهمن چه خبر است؟

با انتقال سهام گروه بهمن به شرکت قطعه‌سازی کروز، این شرکت در اولین گام خود بنا دارد تا ساختمان جردن را به فروش رسانده و کلیه امور ستادی و تولیدی را در جاده مخصوص کرج متمرکز کند.
آیا کروز می‌تواند در بهمن موفق شود؟

به گزارش خودرو‌نامه بر اساس اخبار دریافت شده از گروه بهمن، مدیریت جدید این شرکت با ادبیاتی ناپسند و به دور از شان مدیریتی کارکنان را خطاب کرده که این موضوع باعث رنجش و انتقاد آنان از نحوه مدیریت این شرکت شده است.

اطلاعات دریافتی از شرکت بهمن حاکی از آن دارد که در چند روز اخیر برخی کارکنان مجموعه انتقادی را نسبت به مدیر عامل جدید این شرکت وارد کرده‌اند که او با ذکر جمله  ناپسند و به دور از شانی این انتقاد را پاسخ داده است.

صنعت خودرو ایران که همواره از مدیران مودب و با پرستیژ بهره می‌برده به روزی رسیده که برخی از آنان به خود اجازه می‌دهند با کارمندان با سابقه به طرز نامطلئبی برخورد داشته باشند.

به نظر می رسد حال که بخش خصوصی قصد دارد وارد صنعت خودرو کشور شود، بهتر است با بکارگیری مدیران مجرب و کارآزموده، توسعه صنعت خودرو را در پیش گرفته و محصولاتی را روانه بازار خودرو ایران کند تا مردم بتواننداز نظر قیمت و کیفیت محصول به روزی را استفاده کنند.

در این میان صرفا انتقال سهام نمی‌تواند مثمر ثمر واقع شود بلکه بهتر است مدیران اصالت تولید را نیز به بدنه انتقال داده و حس مالکیت و تعصب بر روی برند را در دل و جان کارکنانشان به وجود آورند.

خرید سهام بهمن از سوی بخش خصوصی یک اتفاق در اقتصاد ایران به شمار می آید و طبیعتا اگر این انتقال مالکیت با شکست مواجه شود و کروز نتواند گروه بهمن را بدون حاشیه مدیریت کند، بخش خصوصی ما با الگو گرفتن از رفتارهای کروز، تمایل خود را برای حضور در بنگاه داری از دست خواهد داد.

شاید بهتر است تا مدیران کروز قدری از غرور خود کاسته و با در نظر گرفتن نیاز مردم، خودروهایی را روانه بازار کنند که بتواند، از نظر قیمت و کیفیت در بازاری رقابتی به فعالیت بپردازد نه اینکه در سایه رانت حاصل از تعرفه بالا به دنبال سهم گیری از بازار خودرو ایران باشد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:4

منبع:خودرو نامه

نظرات کاربران

آخرین عناوین