پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403-14:10 شمسی /5/9/2024 2:10:15 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1028
  • زمان انتشار:دوشنبه 18 مرداد 1395-15:22
عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان خبر داد:

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان از امضای چهار قرارداد جدید خودروسازان داخلی با شرکای معروف جهان خبر داد.
امضای چهار قرارداد جدید با خودروسازان معروف دنیا

محمدرضا نجفی‌منش به «خودرونامه» گفت: به زودی خودروسازان کشور چهار قرارداد جدید را با رنو، فیات، نیسان و فولکس واگن برای تولید خودرو در ایران به امضا می‌رسانند.

او افزود: پس از امضای دو قرارداد پژو و سیتروئن با ایران خودرو و سایپا، چهار خودروساز برتر اروپا و دنیا در صف امضای قرارداد با طرف‌های ایرانی خود قرار گرفته‌اند و به زودی این قراردادها منعقد خواهد شد.

نجفی‌منش گفت: از بین این خودروسازان هر کدام که در بازار زیر 30 میلیونی کشور سرمایه گذاری کنند موفق‌تر خواهند بود چرا که خلا عظیمی در این بازار وجود دارد و میزان تقاضا در آن بالاست.

او افزود: در همین رابطه رنو مطالعات خود برای تولید خودرو «کوئید» را به پایان رسانده و به زودی این خودرو که زیر 25 میلیون تومان قیمت دارد را در ایران خودرو به عنوان جایگزین پیکان به تولید خواهد رساند.

نجفی منش در خصوص نوع همکاری فولکس واگن با خودروسازان ایرانی گفت: این خودروساز آلمانی بیشتر مایل است تا با بخش خصوصی ایران کار کند از این رو مذاکرات جدی خود را با دو شرکت معتبر ایرانی آغاز کرده و به زودی قرارداد خود را با آنها برای تولید خودرو سواری و کامیون به امضا می‌رساند.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

منبع:خودرونامه

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین