شنبه 15 ارديبهشت 1403-8:38 شمسی /5/4/2024 8:38:03 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:63392
  • زمان انتشار:سه شنبه 4 ارديبهشت 1403-6:4
تولید کیت‌های ترمز برای پورشه‌هایی با عمر بیش از ۴۰ سال

«Wilwood Disc Brakes» کیت‎های ترمز بزرگ جدیدی را برای مدل‌های پورشه ۹۱۴ از سال ۱۹۷۰ تا ۱۹۷۶ طراحی کرده است و به‌افزایش توان خروجی این خودروهای اسپرت کلاسیک کمک می‌کند.
کیت‌های ارتقای ترمز پورشه ۹۱۴ عرضه شد

به گزارش خودرونامه، درخواست عاشقان این مدل از پورشه برای عملکرد بهتر و سیستم ترمز ارتقایافته سبب شد «Wilwood» کیت پیشرفته‌ای را به‌منظور بهبود قابل توجه قدرت توقف و ایمنی این خودروها طراحی کند.

کیت‌های جلو و عقب دارای ویژگی‌های بسیار خاصی است که برای این خودروهای خاص طراحی شده است. ترمزها با کالیپرهای چهار پیستون آلومینیومی فورج‌شده و روتورهای هواکش بزرگ تقویت شده است.

همچنین قطعات آلومینیومی فورج‌شده سبب کاهش جرم این کیت شده و عملکرد کلی خودرو را بسیار بهبود داده است.

همچنین این کیت‌ها دارای روتورهای ۲۸۹mm x ۲۰mm با ۳۶ پره منحنی برای خنک‌سازی بهینه است که به‌صورت ساده یا دریل و شکاف موجود است.

کیت‌های جدید از کالیپرهای Powerlite استفاده می‌کنند که به‌طور خاص برای ترمز جلو طراحی شده‌اند. روتورهای آلیاژ آهن ممتاز Spec۳۷ به‌طور قابل توجهی قابلیت مهار حرارت و گرما را برای رانندگی‌ در شرایط سخت افزایش می‌دهد.

کیت‌های ترمز Wilwood با لنت‌های ترمز عملکردی BP-۱۰ مناسب خیابان، با گزینه‌های جایگزین برای مطابقت با شرایط و الزامات مختلف رانندگی ارائه می‌شوند. کیت‌های ترمز عقب نیز مجهز به‌ ترمزدستی مکانیکی Wilwood’s MC۴ هستند که قابلیت اطمینان و عملکرد را به‌ویژه برای وسایل نقلیه اصلاح‌شده ضروری می‌کند.

قیمت این کیت‌ها از یک‌هزار و ۸۱۴ دلار آغاز می‌شود و این مدل کیت‌ها برای پاسخگویی به‌خواسته‌های متنوع علاقه‌مندان به خودروهای اسپرت طراحی شده‌اند که به‌دنبال ارتقای عملکرد ترمز بدون به‌خطر انداختن زیبایی‌شناسی کلاسیک پورشه ۹۱۴ خود هستند.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین