دوشنبه 10 ارديبهشت 1403-23:21 شمسی /4/29/2024 11:21:11 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:63290
  • زمان انتشار:يکشنبه 26 فروردين 1403-15:44

رئیس سازمان توسعه تجارت از فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه امسال خبر داد.
زمان فروش خودروهای برقی اعلام شد

به گزارش خودرونامه، رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: به‌زودی عرضه خودروهای وارداتی جدید در سامانه آغاز می‌شود. قرار است فرآیند خرید خودروهای وارداتی از شرکت‌ها را تسهیل کنیم و به‌زودی شرایط جدید فروش خودروهای وارداتی را اعلام خواهیم کرد.

مهدی ضیغمی افزود: در کنار سامانه عرضه خودروهای وارداتی، سامانه‌ای مجزا برای فروش خودروهای برقی وارداتی در نظر گرفته‌ایم. در اردیبهشت برای اولین‌بار فروش این خودروها را آغاز می‌کنیم که شرایط خرید به‌مراتب راحت‌تری نسبت‌به خودروهای وارداتی دیگر دارند.

براساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ضیغمی تصریح کرد: اواخر سال گذشته تیراژ قابل‌توجهی از خودروهای خارجی به گمرکات کشور رسیده‌اند و در سال جدید، به دلیل مدیریت فضای تخلیه خودروها، قراردادهای جدیدی را با گمرکات دیگر منعقد کرده‌ایم.

به گفته او، این روزها گمرکات خودرویی کشور حجم قابل‌توجهی از خودروهای وارداتی را در خود جای داده‌اند. به‌عنوان‌مثال گمرک بندر شهید باهنر بندرعباس، میزبان تیراژ به‌مراتب بالاتری از خودروهای وارداتی نسبت‌به دوره قبلی واردات است و از ابتدای سال جاری، حجم قابل‌توجهی از خودروهای برقی و بنزینی خارجی به گمرک شهید رجایی آمده‌اند.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین