شنبه 8 ارديبهشت 1403-15:31 شمسی /4/27/2024 3:31:39 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:63037
  • زمان انتشار:سه شنبه 15 اسفند 1402-14:32

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره بدعهدی خودروسازان در تحویل خودروهای پیش‌فروش‌شده گفت: خودروسازان و وزارت صمت باید در این زمینه پاسخگو باشند، اگر به هر دلیلی این شرکت‌ها نمی‌توانند در موعد مقرر به تعهدات خود عمل کنند، دلایل آن را به مردم توضیح بدهند و راهکارهایی را هم برای جبران جریمه این بدعهدی در نظر بگیرند.
خودروسازان و وزارت صمت نسبت‌ به بدعهدی در تحویل خودروهای پیش‌ فروش شده پاسخگو باشند

به گزارش خودرونامه، مصطفی طاهری افزود: مردم مراجعات بسیاری به ما درباره بدعهدی خودروسازان در تحویل خودروهای پیش‌فروش‌شده دارند، در برخی مواقع خودرویی که باید ۲ماه پیش به مردم تحویل داده می‌شد، هنوز به دست مصرف‌کننده نرسیده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس ادامه داد: خودروسازان به جای اینکه خودرو را به موقع یا حتی زودتر از موعد مقرر به متقاضی تحویل دهند، در عمل به تعهدات خود بدعهدی می‌کنند به همین دلیل بخشی از مراجعات ما مربوط به گلایه‌مندی‌های مربوط به این بی‌برنامگی است.

وی با بیان اینکه این بدعهدی موجب شرمساری است، اضافه کرد: خودروسازان و وزارت صمت باید در این زمینه پاسخگو باشند و دلایل عدم تحویل خودرو در موعد مقرر و همچنین عملی‌نشدن تعهدات را به مردم توضیح بدهند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اینکه خودروسازان در عمل به تعهدات خود بدعهدی کنند، و در ادامه نیز توضیحی برای این بی برنامگی نداشته باشند، پذیرفته نیست و این مشکل باید هرچه سریع‌تر رفع شود.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین