يکشنبه 9 ارديبهشت 1403-17:26 شمسی /4/28/2024 5:26:09 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:63034
  • زمان انتشار:سه شنبه 15 اسفند 1402-14:10
مدیرعامل سایپایدک خبر داد:

مدیرعامل سایپایدک از برگزاری طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا از ۲۴ اسفندماه تا ۱۴ فروردین ماه خبر داد و گفت: در طول مدت اجرای طرح، بیش از ۵۰۰ نمایندگی به ارائه خدمات به مشتریان محترم خواهند پرداخت.
برگزاری طرح امداد نوروزی گروه سایپا از ۲۴ اسفندماه و ارائه خدمات در بیش از ۵۰۰ نمایندگی

به گزارش خودرونامه، مجتبی معظمی با اشاره به آمادگی کامل شبکه خدمات پس از فروش سایپا برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی، گفت: وظيفه ما، ايجاد اطمينان خاطر براي مشتريان در سفرهاي نوروزي است و با توجه به پیش بینی حجم مسافرت‌ها در ايام نوروز، نمايندگي‌هاي سايپا به همراه تيم‌هاي امدادي و پايگاه هاي امدادي ثابت و سيار، خدمات‌ مورد نیاز را به مسافران ارائه خواهند داد.

او افزود: تمام پيش بيني‌هاي لازم براي ارائه خدماتي جامع و كامل انجام شده و با وجود تامين مناسب قطعات، در مواقع ضروري نيز قطعات يدكي مورد نياز در كوتاهترين زمان ممكن به تمام نقاط كشور ارسال مي‌شود.

معظمی با اشاره به حضور فعال ۵۴۷ ناوگان امدادی در قالب پایگاه های روزانه، شبانه و سیار در طرح امداد نوروزی گروه سایپا، گفت: ارائه خدمات امدادی و همچنین ارائه خدمات خودرو در محل شامل انجام سرویس های ادواری، نصب آپشن، انجام خدمات تعمیرگاهی سبک و ... از جمله اقدامات قابل ارائه به مشتریان در این طرح ویژه خواهد بود.

مدیرعامل سایپایدک با بیان اینکه تیم های نظارت و بازرسی در تمام روزهای اجرای طرح بر کیفیت خدمات ارائه شده نظارت خواهند کرد، ادامه داد: تمام ناوگان امداد خودرو سایپا مجهز به سیستم ردیاب (AVL) بوده که در لحظه قابلیت کنترل از طریق مرکز تماس در سرتاسر کشور را دارد.

معظمی با اشاره به تاکید مدیریت ارشد گروه سایپا بر ارائه خدمات امدادی به مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، میانگین زمان ارائه خدمات امدادی در امدادخودرو سایپا به کمتر از ۳۰ دقیقه کاهش یافته و همکاران ما در مرکز تماس امدادخودرو به طور ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس های مشتریان خواهند بود. هموطنان عزيز براي استفاده از خدمات امدادي در طول سفر مي‌توانند با شماره تلفن‌ ۰۹۶۵۵۰ تماس بگيرند. تمام تلاش همکاران ما در سایپایدک و امدادخودرو بر تامین رضایت مشتریان است تا با آرامش خاطر سفر خوشی را تجربه کنند.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین