سه شنبه 11 ارديبهشت 1403-0:2 شمسی /4/30/2024 12:02:58 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:62905
  • زمان انتشار:چهارشنبه 2 اسفند 1402-16:44
در بیست و یکمین همایش ملّی تعالی سازمانی

بیست و یکمین همایش ملّی تعالی سازمانی با موضوع تعالی و حاکمیت سازمانی و با حضور معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت، رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی(ایمیدرو)، مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه، رییس سازمان بهره وری ایران، رییس سازمان مدیریت صنعتی و نیز جمعی از مدیران ارشد و مسئولین شرکت‌های سرآمد ایرانی به همت سازمان مدیریت صنعتی در مرکز همایش‌های این سازمان برگزار و شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری در این همایش موفق به کسب تقدیر نامه ۴ ستاره تعالی شد.
شرکت ورق خودرو تقدیر نامه۴ستاره گرفت

به گزارش خودرونامه از روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهار محال وبختیاری، حمید شجاعی مدیر عامل شرکت ورق خودرو ضمن تبریک به مجموعه ورق‌ خودرو چهارمحال و بختیاری جهت کسب این افتخار گفت: مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با دریافت و جاری سازی دقیق الزامات جدیدترین استانداردهای بین‌المللی مدیریت کیفیت و نیز بهره مندی از به روز ترین تکنولوژی موجود در دنیا همواره در تلاش است به سازمانی پیشرو و سرآمد مبدل گردد.

وی افزود: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به عنوان تنها تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور و منطقه همواره کوشیده است که یاریگر صنعت خودروسازی کشور باشد و با خودکفایی صنایع خودروسازی کشور در زمینه واردات این نوع محصولات نقشی کلیدی و محوری در استقلال این صنعت استراتژیک و مهم ایفا کرده است. شجاعی کسب این موفقیت را گامی مهم در راستای حرکت شرکت ورق خودرو درمسیر تعالی سازمانی و نظام مند نمودن فعالیت های حرفه ای شرکت عنوان کرد.

در ادامه، مدیر تکنولوژی شرکت ورق خودرو نیز ضمن تبریک وقدردانی از حمایت های بی دریغ مدیرعامل و تلاش و همت کارکنان شرکت تصریح کرد :عزم شرکت ورق خودرو برای حرکت بر محور تعالی وکسب مدارج پی درپی تعالی بسیار جدی است. بهمن مهراد بیان کرد: هم اکنون درحال اجرای برنامه زمانبندی شده و مدون برای دستیابی به اهداف متعالی و بلند مدت هستیم.

بیست و یکمین همایش ملّی تعالی سازمانی با مدیریت سازمان مدیریت صنعتی به‌منظور جاری نمودن تعالی سازمانی و دستیابی به موفقیت پایدار بنگاه‌های تولیدی و خدماتی در کشور پایه‌گذاری و هر سال در هفته اول اسفندماه با حضور مسئولان کشوری و سازمان های سرآمد و در۳ سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهی نامه برگزار می شود.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

آخرین عناوین