يکشنبه 9 ارديبهشت 1403-0:21 شمسی /4/28/2024 12:21:43 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:62685
  • زمان انتشار:چهارشنبه 11 بهمن 1402-21:36
وزیر صمت در بازدید از غرفه ایران‌خودرو در نمایشگاه خودرو تهران:

وزیر صمت در بازدید از غرفه ایران‌خودرو در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران گفت: به محصولات ایرانی وطنی با کیفیت افتخار می‌کنم و برای پیشرفت آن‌ها و ایجاد شغل برای فرزندان‌مان تلاش می‌کنیم.
به محصولات وطنی با کیفیت افتخار می‌کنم

به گزارش خودرونامه، عباس علی‌آبادی از غرفه ایران‌خودرو در پنجمین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب بازدید کرد. 

وی در حاشیه این بازدید گفت: اقدامات ارزشمندی از سوی ایران خودرو در طراحی و تولید محصولات به‌روز صورت گرفته و امیدوارم این روند با افزایش کیفی و کمی تولید همراه باشد.

علی‌آبادی ادامه داد: سیاست وزارت صمت در حمایت از صنعتگران و تولیدگران تابع منویات رهبری و دولت است ما موفق شدیم در بخشی از خودروها از قیمت‌گذاری دستوری به نظارت پسینی حرکت کنیم. 
به گفته وی، سیاست کشور در صنعت خودرو حرکت به سمت کیفی‌سازی، ایرانی‌سازی و خودروهایی است که کم‌تر آلودگی ایجاد می‌کنند.

گفتنی است، ایران‌خودرو با محصولاتی نظیر ری‌را بنزینی و برقی، تارا V۴LX، دنا اتوماتیک توربوشارژ آپشنال، هایما ۷X بنزینی و برقی، هایما ۸S و سه خودروی جدید برقی FAW، لونا و دانگ فنگ E۷۰ و شاین مکس بنزینی و هیبریدی در نمایشگاه خودرو تهران حضور یافته و شرکت ایران خودرو دیزل نیز شش محصول کامیونت باری آرنا پلاس، کشنده آتامان، کشنده فوتون اتوماتیکH۵، پیکاپ فوتون اتوماتیک، پیکاپ فوتون دیزلی، ون وانا‌پلاس و دو محصول جدید اتوبوس برقی درون شهری و بین شهری را در معرض دید عموم قرار داده است.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین