دوشنبه 10 ارديبهشت 1403-10:45 شمسی /4/29/2024 10:45:34 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:60898
  • زمان انتشار:سه شنبه 7 آذر 1402-7:53

پورشه روز گذشته از مدل ۲۰۲۴ پانامرا رونمایی کرد. اگرچه آمار فروش پورشه تحت سلطه مدل‌های ماکان و کاین است، تقاضا برای پانامرا هم به اندازه کافی قوی است که این شرکت برای تولید مدل جدیدی از آن اقدام کند. 
پورشه پانامرا مدل ۲۰۲۴ معرفی شد

به گزارش خودرونامه، در ماه‌های اخیر کمپین‌های تبلیغاتی گسترده‌ای برای این خودرو اجرا شده شده بود که در نهایت دیروز اولین نمایش جهانی این محصول به اجرا درآمد. پیش از این تصویری از فضای داخلی کاملا مدرن پورشه پانامرا ۲۰۲۴ منتشر شده بود؛ اکنون طراحی بیرونی این خودرو هم آشکار شده که گفته می‌شود نوعی کاملا تکامل‌‌یافته از طراحی را دارد.
پانامرا مدل ۲۰۲۴ همچنین یک خودروی برقی‌سازی‌شده است. قبلا تایید شده بود که مصرف‌کننده انتخابی بین چهار پیشرانه هیبریدی پلاگین خواهد داشت. نسخه‌هایی که نشان E-Hybrid دارند یک بسته باتری بزرگ‌تر ۲۵.۹کیلووات‌ساعتی برای برد تمام‌الکتریکی دریافت می‌کنند و همچنین یک موتور الکتریکی قوی‌‌تر در جعبه‌ دنده اتوماتیک هشت‌سرعته دوکلاچه تعبیه شده است.

همچنین نسخه‌‌های V۶ پانامرای جدید با تمام موتورهای احتراقی طراحی شده‌اند تا استاندارد یورو ۷ را برآورده کنند. برخی از این خودروها هم برقی می‌شوند درحالی‌که این شرکت در برخی دیگر از این محصولات از هیبریداسیون صرف‌نظر می‌کند؛ بنابراین می‌توان گفت پورشه چندین نسخه را برای مشتریان فراهم می‌کند.

همچنین احتمالا یک توربو S E-Hybrid با قدرتی جدی در این خودرو قرار داده شده است. پورشه نیز جزو خودروسازانی است که تصمیم گرفت به قافله تولیدکنندگان مدل‌های برقی بپیوندد و در این مسیر سرمایه‌گذاری لازم را انجام دهد.
منبع: دنیای اقتصاد


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین