شنبه 8 ارديبهشت 1403-18:22 شمسی /4/27/2024 6:22:19 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:60848
  • زمان انتشار:چهارشنبه 1 آذر 1402-23:56
مدیرعامل سایپایدك خبر داد:

مدیرعامل سایپایدك از تحقق هدف فروش قطعات یدكی در آبان ماه و كاهش زمان  رسیدگی به درخواست های مشتریان خبر داد.
عبور از ركورد فروش قطعات یدكی و توسعه سهم بازار

به گزارش خودرونامه، مجتبی معظمی با اشاره به اهداف سایپایدك در تحقق اهداف فروش قطعه و توسعه سهم بازار، گفت: با همكاری شبكه نمایندگی‌ها و عاملیت‌ها و تلاش كاركنان در آبان ۱۴۰۲، موفق به عبور از ركورد فروش قطعه شدیم و قطعا این روند تا پایان سال ادامه پیدا خواهد كرد.

او افزود: با برنامه‌ریزی‌های منسجمی كه در سال‌های اخیر در سایپایدك انجام شده، توانستیم بطور مستمر و در طی یك سال چندین بار ركورد فروش قطعات یدكی را محقق كنیم. با حفظ رویكرد تامین به موقع قطعات، میانگین ماهیانه فراوانی خودروهای متوقف در اثر كمبود قطعه به پایین‌ترین میزان خود رسیده است و بر این اساس، حجم پرونده های ناشی از خودرو های متوقف كاهش یافته كه دستاورد بزرگی برای شبكه خدمات پس از فروش سایپا به شمار می‌رود.

مدیرعامل سایپایدک تصریح کرد: امیدواریم با ادامه این روند، رضایت حداكثری مشتریان تامین شود و بار دیگر بتوانیم رتبه نخست خدمات پس از فروش را كسب كنیم.

او همچنین به موفقیت‌های سایپایدك در عرصه مبارزه با قطعات تقلبی اشاره كرد و گفت: با تبین و ابلاغ سیاست‌های کلان وزارت صمت در زمینه مدیریت بازار قطعات یدکی و جلوگیری از توزیع قطعات تقلبی، سایپایدک نیز ضمن استقبال از این طرح، نقش فعالی در اجرای موثر شبكه نمایندگی‌های مجاز و عاملین فروش ایفاء کرده و تمام ظرفیت خود را به کار گرفته است تا ضمن اجرای دقیق این طرح، دسترسی مصرف کنندگان به قطعات اصلی و با قیمت مناسب را تسهیل کند.

معظمی در ادامه به تشریح اقدامات سایپایدک در زمینه مبارزه با تولید و توزیع قطعات یدکی تقلبی پرداخت و با مهم دانستن رویكرد مبارزه با قطعات تقلبی در افزایش فروش قطعات یدكی، گفت: در نخستین اقدام، کارگروه ویژه مبارزه با توزیع قطعات تقلبی و قاچاق با مشارکت تمامی شرکت‌های گروه تشكیل شد.

او افزود: عضویت در سامانه جامع تجارت وزارت صمت، ایجاد زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به منظور دریافت کد شناسه کالا و كد رهگیری و نصب بر روی قطعات یدكی از دیگر اقدامات انجام شده است که در فاز اول، این طرح قطعات اعلامی وزارت صمت دارای کد شناسه کالا و رهگیری شدند و در ادامه به صورت داوطلبانه، بر روی سایر قطعات نیز در حال اجراست.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین