شنبه 8 ارديبهشت 1403-20:4 شمسی /4/27/2024 8:04:27 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:60604
  • زمان انتشار:سه شنبه 9 آبان 1402-13:48

شرکت خودروسازی سایپا روز گذشته (هشتم آبان) لیست قیمت ۱۴ محصول خودرو را اعلام کرد که با بررسی سوابق افزایش قیمت کارخانه این خودروها مشخص می‌شود قیمت برخی خودروها از مردادماه امسال تا کنون به طور میانگین هر ماه دو تا سه بار افزایش داشته است.  
افزایش قیمت کارخانه‌ای ساینا؛ ماهی دو سه بار

به گزارش خودرونامه به نقل از ایرنا، خودروی ساینا اس از جمله خودروهایی است که در لیست افزایش قیمت سایپا به چشم می‌خورد این خودرو برای چندمین بار است که افزایش قیمت دارد.

طبق لیست اعلامی سایپا، قیمت ساینا اس با استاندارهای ۸۵ گانه حدود ۲۷۹ میلیون تومان است که تا رسیدن به دست مشتریان با در نظر گرفتن سایر هزینه‌ها به بیش از ۳۳۰ میلیون تومان می‌رسد.

در مردادماه قیمت این خودرو ۲۴۸ میلیون تومان بود که طی چهار ماه و در هفت مرحله افزایش قیمت، به ۳۳۰ میلیون تومان رسیده است؛ یعنی نزدیک به ۳۳ درصد و حدود ۸۲ میلیون تومان افزایش قیمت در چهار ماه ثبت شده است.

بر اساس این لیست، قیمت ساینا اس در مردادماه با قیمت ۲۴۸ میلیون تومان بود که این قیمت در شهریور ماه ۶ میلیون تومان، در ماه مهرماه حدود ۴۷ میلیون تومان و در ماه آبان ماه ۲۹ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. ضمن اینکه این رقم، قیمت خودروی کارخانه‌ای است و قیمت این خودرو در بازار بیش از این قیمت به فروش می‌رسد.

انواع مدل ساینا ساینا دنده‌ای EX، ساینا S دنده‌ای بنزینی، ساینا S اتوماتیک، ساینا S دنده‌ای، ساینا S دنده‌ای گازسوز، ساینا S دنده‌ای بنزینی DA در بازار موجود است که هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

شرکت سایپا به تعداد حروف انگلیسی و ترکیب آنها، خودروی ساینا با مدل و تیپ SX و EX، ساینا S، ساینا پلاس یا همان ساینا آپشنال و ساینا G تولید کرده است. هر چند این مدل‌ها تفاوت چندان چشمگیری با یکدیگر ندارند، ولی به بهانه آپشن‌ها شاهد افزایش قیمت هر کدام از این مدل ها در بازار هستیم.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین