يکشنبه 9 ارديبهشت 1403-19:49 شمسی /4/28/2024 7:49:49 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:59235
  • زمان انتشار:پنجشنبه 6 مهر 1402-22:8

شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران با هدف معرفی جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصولات خود در بیست و هفتمین نمایشگاه قطعات تبریز حضور یافت.
ایسکرا با جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه قطعات تبریز حضور یافت

به گزارش خودرونامه، جبارعلی ذاکری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه قطعات تبریز و در بازدید از غرفه شرکت ایسکرا گفت: ایسکرا به عنوان یک شرکت دانش بنیان به اهداف مهمی در این صنعت رسیده است.

ذاکری ضمن ابراز خرسندی از اقدامات ایسکرا در حوزه داخلی سازی استارت و دینام خودرو اظهار کرد: این شرکت توانسته با بیشترین سطح از داخلی سازی قطعات دینام و استارت، سبب کاهش واردات در این حوزه شود. همچنین این شرکت در عرصه کمیت و کیفیت و صادرات از رشد خوبی برخوردار است که جای تقدیر دارد.

گفتنی است ایسکرا از شرکت‌های زیر مجموعه کروز به عنوان یک‌ شرکت دانش بنیان طراح و تولیدکننده انواع دینام خودروهای سواری مختلف و نیز انواع استارت موتورهای احتراقی تا ظرفیت ۲ لیتر است.
موتور فن، انواع استارت و دینام، روتور و استاتور دینام، اتوماتیک استارت، گیربکس استارت از مجموعه قطعاتی است که در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.
نکته دیگر آنکه ۹۰ درصد از اجزای استارت و دینام‌های تولیدی ایسکرا داخلی‌سازی شده است. در این مجموعه حدود ۵۵۰ نفر به طور مستقیم و حدود ۱۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شاغل هستند. این شرکت با کسب مجوزهای لازم از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عنوان شرکت دانش‌بنیان در زمینه طراحی استارت و دینام را به خود اختصاص داد و به این ترتیب تنها شرکت در حوزه تولید این محصول برای خودروهای داخلی شناخته شده و توانسته طراحی و ساخت انواع استارت و دینام را بومی‌سازی کند. در حال حاضر ایسکرا با استفاده از دانش متخصصان خود طراحی و تولید استارت و دینام برای خودروهای جدید را انجام می‌دهد و اولین صادر کننده استارت و دینام است.
ایسکرا در بیست و هفتمین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو تبریز از تاریخ 4 تا 7 مهرماه در ساعت 16 تا ۲۱ در محل برگزاری نمایشگاه‌های تبریز، سالن امیر کبیر میزبان بازدیدکنندگان است.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین