يکشنبه 9 ارديبهشت 1403-20:6 شمسی /4/28/2024 8:06:47 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:58178
  • زمان انتشار:چهارشنبه 29 شهريور 1402-12:22
رئیس انجمن قطعه‌سازان خودرو:

رئیس انجمن قطعه‌سازان خودرو گفت: به محصولات باکیفیتی که توسط فولاد مبارکه به‌عنوان تولیدکننده داخلی تولید می‌شود، افتخار می‌کنیم.
به محصولات تولید داخلی فولاد مبارکه افتخار می‌کنیم

به گزارش خودرونامه به نقل از تسنیم، محمدرضا نجفی‌منش، رئیس انجمن قطعه‌سازان در گفت‌وگویی اظهار داشت: فولاد مبارکه اصفهان از معدود شرکت‌هایی است که در بازارهای بین‌المللی شناخته شده و کیفیت محصولات آن موردقبول خریداران است و قیمت محصولات تولیدی آن به‌دلیل کیفیت بالا حتی از LME هم بالاتر است. این موضوع نشان می‌دهد خریداران بین‌المللی حاضرند در مقایسه با محصولات مشابه دیگر برای این محصول باکیفیت هزینه بیشتری بپردازند؛ بنابراین جا دارد بگویم به محصولات باکیفیتی که توسط فولاد مبارکه به‌عنوان تولیدکننده داخلی تولید می‌شود، افتخار می‌کنیم.

وی افزود: انتظار داریم با توجه به طرح توسعه‌ای ۴ میلیون تنی نورد گرم فولاد مبارکه، افزایش تولید ورق سرد را که موردنیاز تمام صنایع کشور است، شاهد باشیم. همچنین امیدواریم نیاز ورق و به‌خصوص ورق سرد اسیدشویی به‌طور کامل در داخل کشور تأمین شود.

شایان ذکر است در حال حاضر شرکت فولاد مبارکه با سهم ۲۰ درصدی بزرگ‌ترین تولیدکننده ورق‌های فولادی تخت در خاورمیانه و شمال آفریقاست و در تولید ناخالص داخلی کشور (GDP) سهم ۱.۵ درصدی در تولید ناخالص بخش صنعت سهم ۶.۵ درصدی دارد. امروز در زنجیره تأمین گسترده فولاد مبارکه بیش از ۲۵۰۰ تأمین‌کننده خدمات و کالا مشغول و شبکه گسترده مشتریان این شرکت شامل بیش از ۱۰۰۰ کارخانه و کارگاه است.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین