يکشنبه 9 ارديبهشت 1403-5:38 شمسی /4/28/2024 5:38:06 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:58028
  • زمان انتشار:يکشنبه 12 شهريور 1402-12:29

شرکت ورق خودرو چهارمحال بختیاری طی ۵ ماهه ابتدایی سال جاری، حجم فروش محصولات خود در بورس کالا را نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۸ درصد افزایش داد.
در پنج ماه اول سال جاری به ثبت رسید؛ افزایش ۹۸ درصدی فروش ورق خودرو نسبت به ۵ ماهه ۱۴۰۱

به گزارش خودرونامه، طی پنج ماه اول سال جاری حجم کل معاملات ورق گالوانیزه در تالار بورس کشور۳۰۱ هزار و ۴۰۰ تن بوده است که شرکت ورق خودرو چهارمحال بختیاری با حجم معامله ۱۴۶ هزار و ۵۰۰ تن توانست ۴۹ درصد حجم این بازار را به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو با بیان این که در پنج‌ ماهه سال ۱۴۰۱ تناژ معامله ورق گالوانیزه شرکت ورق خودرو در بورس کالا ۷۳ هزار و ۹۵۰ تن بوده است، گفت: به لحاظ وزنی میزان معامله محصولات شرکت در مدت مشابه سال جاری رشد ۹۸ درصدی را نشان می‌دهد.

حمید شجاعی تصریح کرد: این شرکت یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ورق گالوانیزه در کشور و عضو هلدینگ فولاد مبارکه است که با تمرکز بر تولید ورق‌های گالوانیزه با گرید ویژه، نیاز صنایع خودروسازی، لوازم‌خانگی و سایر صنایع مرتبط را تأمین می‌کند.

وی افزود: شرکت ورق خودرو همواره خود را متعهد به توسعه پایدار از منظرهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی می‌داند و رفع نیاز صنایع کشور را در اولویت خود قرار داده است که عملکرد این شرکت در بورس کالا و دستیابی به سهم بازار تقریباً ۵۰ درصدی از حجم معاملات ورق گالوانیزه به‌خوبی گویای این مطلب است.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین