چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403-4:43 شمسی /5/8/2024 4:43:12 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:55904
  • زمان انتشار:سه شنبه 31 مرداد 1402-6:49

برای تسریع در واردات ۲۰۰۰ اتوبوس کارکرده برای تامین ناوگان حمل‌ونقل زائران اربعین، گواهی فنی محیط‌زیست در زمان ترخیص اخذ می‌شود.
معافیت ثبت سفارش‌ اتوبوس‌های اربعین از «شرایط زیست‌محیطی»

به گزارش خودرونامه به نقل از تسنیم، سازمان توسعه تجارت با ارسال نامه‌ای به گمرک کشور، شرایط زیست‌محیطی برای واردات ۲۰۰۰ خودروی کارکرده برای ارائه خدمات به مسافران اربعین حسینی را اعلام کرد. در این نامه اشاره شده است که نیازی به تایید شرایط محیط‌زیستی و فنی فوق‌الذکر در فرآیند ثبت سفارش نبوده و مجوز سازمان مذکور باید در زمان ترخیص اتوبوس‌های فوق‌الذکر اخذ شود.
سازمان توسعه تجارت با ارسال نامه‌ای به گمرک کشور شرایط زیست‌محیطی برای واردات ۲۰۰۰ خودروی کارکرده برای ارائه خدمات به مسافران اربعین حسینی را اعلام کرد. در این نامه اشاره شده است که نیازی به تایید شرایط محیط‌زیستی و فنی فوق‌الذکر در فرآیند ثبت سفارش نبوده و مجوز سازمان مذکور باید در زمان ترخیص اتوبوس‌های فوق‌الذکر اخذ شود.

در این نامه آمده است: اعلام استانداردهای محیط‌زیستی مد‌نظر سازمان حفاظت محیط زیست برای واردات و ترخیص دوهزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال استانداردهای محیط‌زیستی برای خودروهای مذکور (۲۰۰۰دستگاه اتوبوس‌های فوق‌الذکر) به ترتیب یورو٦، EEV، یورو ٥ به همراه فیلتر جاذب ذرات (نصب OEM) است. همچنین طبق اعلام سازمان فوق نیازی به تایید شرایط محیط‌زیستی و فنی فوق‌الذکر در فرآیند ثبت سفارش نبوده و مجوز سازمان مذکور باید در زمان ترخیص اتوبوس‌های فوق‌الذکر اخذ شود.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین