يکشنبه 9 ارديبهشت 1403-3:13 شمسی /4/28/2024 3:13:18 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:52295
  • زمان انتشار:شنبه 3 تير 1402-13:48

لیست قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو ویژه تیرماه ۱۴۰۲ از سوی این شرکت اعلام شد.
اعلام قیمت کارخانه ای ۲۸ محصول ایران خودرو در تیرماه/ قیمت پژو ۲۰۷ (TU۳) اصلاح نشد + جدول

به گزارش خودرونامه به نقل از تسنیم، لیست قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو ویژه تیرماه ۱۴۰۲ از سوی این شرکت اعلام شد. قیمت دناپلاس که پیش تر ۴۱۰ میلیون تومان تعیین شده بود در این فهرست جدید اصلاح شده اما قیمت پژو ۲۰۷ دستی با موتور TU۳ تغییر نکرده است.

اواسط خردادماه ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای قیمت پژو ۲۰۷ (TU۳) را ۳۲۳ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرد اما نکته قابل توجه اینجا بود که قرار شد موتور پژو ۲۰۶ را که قبلاً در این شرکت تولید می‌شد و امروز با توقف تولید روبه‌رو شده است، برای کاهش قیمت تمام‌شده برروی پژو۲۰۷ نصب کند اما اعلام قیمت جدید این خودرو نشان داد خبری از ارزانی ۲۰۷ آن‌هم با نصب موتور ۲۰۶ به‌روی این خودرو نیست.

البته ایران‌خودرو پیش از این پژو ۲۰۷ دنده‌ای فرمان هیدرولیک با موتور TU۵ را به‌قیمت ۳۱۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده‌ای با فرمان برقی با موتور TU۵ را ۳۱۸ میلیون تومان عرضه می‌کرد.

همین موضوع سبب شد تا بررسی قیمت این خودرو در دستور کار شورای رقابت قرار گیرد که با اعلام قیمت تیرماه محصولات ایران خودرو قیمت این خودرو اصلاح نشده و مشتری باید ۳۲۳ میلیون تومان بابت پژو ۲۰۷ (TU۳) پرداخت کند.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین