پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403-21:3 شمسی /5/2/2024 9:03:15 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:51745
  • زمان انتشار:يکشنبه 10 ارديبهشت 1402-9:35

مرسدس بنز از مدل جدید E-CLass خود رونمایی کرد. ای-کلاس جزو محبوب‌ترین گروه‌های تولیدی توسط خودروساز آلمانی است که سابقه آن به سال ۱۹۵۳ بازمی‌گردد. 
رونمایی از مرسدس بنز جدید

ترتیب معرفی مدل‌های ای-کلاس ۲۰۲۴ با توجه به بازار هدف متفاوت خواهد بود. برای مثال در آمریکا، ابتدا ای ۳۵۰ و ای ۴۵۰ عرضه خواهند شد. این تریم‌ها مجهز به سامانه تمام‌چرخ محرک اختصاصی مرسدس با نام ۴متیک خواهند بود. همچنین در بخش جعبه‌دنده آن‌ها از نمونه ۹سرعته اتوماتیک جدید استفاده می‌شود. پیشرانه‌های ۴ و ۶سیلندر و انواع الکتریکی این خودرو نیز با توجه به تریم در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

کابین ای-کلاس جدید میزبان آخرین طراحی و فناوری‌های مرتبط مرسدس بنز است. صفحه جذاب هایپر اسکرین متشکل از ۲ یا ۳ نمایشگر در قابی یکپارچه با توجه به تریم، نورپردازی هوشمند، کیفیت بالای مواد در قسمت‌های مختلف و... مجموعا کابینی سطح بالا را به ای-کلاس جدید آورده است. یک ویژگی جدید و البته مهم در لیست تغییرات ای-کلاس جدید به اضافه شدن ۲ دوربین سلفی به قسمت فوقانی داشبورد مربوط می‌شود. این دوربین البته استاندارد نیست و شامل هزینه اضافی می‌شود. در صورت سفارش این آپشن، یک نمایشگر اختصاصی مقابل صندلی سرنشین کناری روی داشبورد نصب می‌شود. از دوربین مذکور فقط در مواقعی که خودرو ثابت و بی‌حرکت است، می‌توان برای ثبت عکس، فیلم یا برگزاری ویدئوکنفرانس از طریق سرویس‌هایی مانند زوم استفاده کرد.

منبع: دنیای اقتصاد


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین