پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403-10:41 شمسی /5/2/2024 10:41:13 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:50065
  • زمان انتشار:يکشنبه 23 بهمن 1401-5:51

انجمن فروشندگان خودروی جدید کالیفرنیا در گزارش خود اعلام کرد، خودروهای الکتریکی مدل Y و مدل۳ شرکت تسلا در سال گذشته پرفروش‌‌‌ترین خودروهای کالیفرنیا بوده‌اند که از مدل‌‌‌های راوفور و کمری شرکت تویوتاموتور پرفروش‌‌‌تر بودند. 
صدرنشینی تسلا در کالیفرنیا

به گزارش خودرونامه به نقل از «ایسنا»، اولین بار است که یک مدل تسلا در صدر فهرست فروش سالانه در کالیفرنیا و بازار بزرگ خودرویی قرار می‌گیرد که در آن از هر پنج خودرو یکی الکتریکی است.

انجمن فروشندگان خودروی جدید کالیفرنیا در گزارش خود اعلام کرد که تسلا تگزاس، ۸۷‌هزار و ۲۵۷دستگاه خودروی اسپرت برقی مدل Y و ۷۸‌هزار و ۹۳۴دستگاه خودروی سدان برقی مدل۳ را در سال گذشته فروخته است، در‌حالی‌که تویوتا ۵۹‌هزار و ۷۹۴دستگاه از راوفور و ۵۵‌هزار و ۹۶۷دستگاه خودروی کمری فروخت. در سال ۲۰۲۱، کمری پرفروش‌‌‌ترین خودرو در کالیفرنیا بود و پس از آن مدل Y، هوندا سیویک و راوفور و مدل سه قرار گرفتند. براساس گزارش رویترز، سال گذشته، خودروهای بدون آلایندگی ۱۹‌درصد از کل خودروهای فروخته‌شده در کالیفرنیا را به خود اختصاص دادند که ۴۰‌درصد از کل فروش خودروهای الکتریکی، از جمله خودروهای هیبریدی، در ایالات‌متحده را به خود اختصاص داد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین