پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403-16:40 شمسی /5/2/2024 4:40:00 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:48853
  • زمان انتشار:شنبه 1 بهمن 1401-8:9

در طول سه دهه، برند ایتالیایی به ۲۱ نمایندگی در سراسر کشور چین گسترش یافته است، که از زمان سفارش اولین فراری در پکن در سال ۱۹۹۲، راه طولانی پشت سر گذاشته است. 
هدیه فراری به چینی‌ها

اکنون، این برند ایتالیایی ۳۰سالگی خود را با تولید روما مخصوص چین جشن می گیرد.

فراری روما توسط تلور مید، با برنامه و شخصی‌سازی این خودروساز طراحی شده است. این با همکاری طراح برجسته چینی ساخته شده است که از زیبایی‌شناسی و هنر سنتی چینی الهام گرفته است. همچنین نسخه ویژه روما دارای رکاب‌های فیبر کربنی با طراحی تیلور مید، یک قاب کلیدی رنگ‌‌شده با لاک قرمز و طلایی بولو (یک تکنیک چینی باستانی که به خاطر روکش بافت منحصربه‌‌فردش شناخته می‌‌شود) و یک صفحه تقدیم طلایی که حروف چینی یشمی روی آن حکاکی شده است. در فرهنگ چین باستان، طلا نماد ثروت و خوشبختی است، در‌حالی‌که یشم نشان‌دهنده پاکی و ملایمت است. هر دو مترادف با آرزوهای خوب و احترام هستند. جعبه سیگار آبنوس، زیرسیگاری با سنگ جوهر، ست چای ساخته‌شده با هنر بامبوبافی، بادبادک کاغذی ژوان، پتوهای ترمه و ست چکرز چینی ساخته‌شده از عقیق و چرم در داخل خودرو در محفظه دستکش، دسته بازو و صندوق عقب ذخیره می‌شوند.

منبع: دنیای اقتصاد


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین