دوشنبه 10 ارديبهشت 1403-20:28 شمسی /4/29/2024 8:28:11 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:43224
  • زمان انتشار:يکشنبه 6 شهريور 1401-20:49
در بازدید نماینده مجلس از نمایشگاه تحول صنعت خودرو مطرح شد:

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی پس از بازدید از نمایشگاه صنعت خودرو گفت: اصل حرکت برگزاری این نمایشگاه و کاری که درهفته دولت انجام شده کدام ارزشمندی است.
تحول صنعت خودرو سازی کامل نشان داده شده است

به گزارش خودرونامه به نقل از شاتا، شهباز حسن پور بیگلری نائب رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی گفت: برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو در جهت کارهای خوبی که در این یک سال در مجموعه خودرو سازی کشور و در سالهای گذشته انجام شده است و وسیله یک آگاه سازی برای مردم محسوب می شود و آنها در جریان اقداماتی که انجام شده قرار می گیرند.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: از همه مهم تر با توجه به بازدید زیاد مردم از این نمایشگاه باید نقطه نظرات افراد متخصص، متعهد و تحصیل کرده و مجموعه دانشگاهی کشور که شاید این امکان برای آنها وجود نداشته باشد که در جای جای کشور از سایت های مختلف خودروسازی بازدید کنند، استفاده کرد.
بیگلری افزود: در این نمایشگاه تحول صنعت خودرو سازی به صورت کامل و ریز نمایش داده شده و می توان در جریان آخرین تحولات و اقدامات صورت گرفته در صنعت خودرو قرار گرفت.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: امیدواریم با این حرکت ها روند پیشرفت صورت پذیرفته را به اطلاع مردم برسد، نقاط قوت تقویت شود، نقاط ضعف شناسایی و جهت برطرف سازی نقاط ضعف گام‌های اساسی برداشته شود.
بیگلری در ادامه توضیح داد: وزیر صمت در این یک سال تمام تلاشش را برای تحقق وعده هایی که در جلسه روز رای اعتماد به مجلس داد کرده است. اما با توجه به روندی که دولت در طول یک سال گذشته در بحث آزاد سازی نرخ ارز و جراحی بزرگ اقتصادی داشته نباید انتظار داشته باشیم که یک شبه و یک ساله تمام این مسائل و مشکلات حل و فصل شود و باید به وزیر وقت بدهیم. وزیر صمت در بحث خودروسازی و سایر مشکلات موجود در حوزه وزارت صمت اقدامات خوبی داشته که برای ما قابل پذیرش است.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

آخرین عناوین