به گفته مجید باقری،
📌سیاست راهبردی سایپا پاسخ گویی و شفافیت همراه با صداقت است
📌از مشتریان عذرخواهی میکنیم
📌بابت هر پیشفروش از مراجع ذیربط مجوز اخذ شده است
📌در مورد محصولات گروه رنو، سایپا سفارشهای لازم را انجام داده بود، رنوییها بدعهدی کرده و به تعهدات عمل نکردند
📌سایپا برای مشتریان رنو بسته پیشنهادی جذاب ارائه کرده است
📌نگاه ما معطوف به آینده است
📌بسته پیشنهادی سایپا برای جایگزینی محصولات رنو ۳۵۰ درصد سود دارد
📌سه محصول با قیمت قبل بهجای محصولات رنو به مشتریان میدهیم
📌در بسیاری موارد سراتو و چانگان را با رنو جایگزین کرده و به مشتریان دادهایم
📌علاوه بر آنکه سود مشارکت پرداخت کردهایم، جریمه تاخیر هم به مشتریان دادهایم
📌تیم مدیران کنونی سایپا معتقد به جلب رضایت همه مشتریان هستند
📌طرحهای جایگزین ما بهگونهای است که مشتریان درصورت انتخاب هرکدام، ۳۵۰ درصد سود دریافت میکنند
📌قبل از تیرماه ۹۹ تعهداتمان را به صفر میرسانیم
📌مدیریت سایپا معتقد به همکاری با نهادهای نظارتی است
📌مشکل خریداران سیتروئن C3 حل شده و تعداد اسناد باقیمانده کمتر از ۲۰ عدد است
📌شرکتهای سایپا، زامیاد و مگاموتور رکورد تولید خود را شکستهاند
📌برنامه ما افزایش تولید با جذب تسهیلات و کمک و حمایت مالی است
📌هیچ شرکتی در ایران مانند سایپا به سپرده مشتریان خود ۳۵۰ درصد سود اختصاص نمیدهد
📌بر روی تولید محصولات جدید در سال آینده کار میکنیم
📌محصولات کوییک و ساینا را با استفاده از نظر مشتریان و کارشناسان خودرویی تغییر دادهایم
📌پلتفرم اختصاصی SP100 را طراحی کردهایم و چندین محصول با قابلیتهای متفاوت مبتنیبر آن عرضه خواهیم کرد
📌وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مقامات قضائی اخیرا از محصولات آتی سایپا بازدید کردهاند
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست