جمعه 7 ارديبهشت 1403-13:43 شمسی /4/26/2024 1:43:53 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:26825
  • زمان انتشار:چهارشنبه 6 بهمن 1400-17:19
دادستان کل کشور:

دادستان کل کشور گفت: در مسئله خودرو متأسفانه شاهد هستیم که حقوق عامه تضییع می‌شود و با این اقدامات مختصر و توصیه‌ها نیز کار به جایی نمی‌رسد.
توصیه به خودروسازان بی فایده است

به گزارش خودرونامه، محمدجعفر منتظری در گفت و گو با تسنیم درباره بی‌توجهی خودروسازان به ارتقاء کیفیت خودروها، اظهار کرد: از مسئولان فعلی وزارت صمت انتظار نداریم تحول زیادی در کوتاه مدت ایجاد کنند، اما باید برنامه ریزی لازم (برای ارتقای کیفیت خودرو) انجام شود. این مقام قضائی بیان کرد: در کنار برنامه‌ریزی آن‌ها، ما نیز قدم‌هایی در این رابطه برداشتیم که شاید در چند روز آینده به نتایجی برسیم.

با وقوع تصادف زنجیره‌ای بیش از 50 خودرو در جاده بهبهان ـ اهواز و مرگ پنج نفر و مصدومیت 41 نفر در این حادثه و تشریح جزئیات آن توسط پلیس، موجی از انتقادات نسبت به کیفیت تولید خودروهای داخلی شکل گرفت. پس از این حادثه، سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور اعلام کرد در این تصادف ایربگ هیچ ‌کدام از خودروها باز نشده است.  همزمان با موج انتقادات درباره کیفیت تولید خودروهای داخلی، کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری مرکز نیز درخواست کرد برای تعقیب خودروسازان داخلی و متولیان استاندارد اعلام جرم عمومی شود. در نهایت اعلام شد که پرونده ایربگ های باز نشده، در سازمان بازرسی کل کشور به جریان افتاده و نتیجه آن چندی دیگر اعلام خواهد شد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین