دوشنبه 10 ارديبهشت 1403-2:40 شمسی /4/29/2024 2:40:52 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:26652
  • زمان انتشار:يکشنبه 19 دی 1400-16:0

دو خودروساز بزرگ کشور از افزایش تجاری‌سازی خودرو‌های ناقص، تکمیل و تحویل آن‌ها به مشتریان تا پایان امسال خبر دادند.
وعده خودروسازان درباره محصولات ناقص

به گزارش خودرونامه، مجید باقری قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور خدمات فروش و پس از فروش در این مورد گفت: با افزایش تامین قطعات، خودرو‌های ناقص این شرکت به ۲۰ هزار دستگاه تا پایان سال کاهش می‌یابد.

وی افزود: گروه خودروسازی سایپا حدود ۷۲ هزار خودروی ناقص دارد که بر اساس طرح آغاز شده از ۱۵ دی، ۴۵ هزار خودروی ناقص و تولید روز تا پایان این ماه تجاری سازی و تحویل مشتریان می‌شود. باقری گفت: با اقدامات انجام شده، تعداد خودرو‌های ناقص سایپا تا پایان سال به ۲۰ هزار دستگاه کاهش می‌یابد.

همچنین بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو هم در مورد خودروهای ناقص این شرکت گفت: هم اکنون ۹۵ هزار دستگاه خودروی ناقص به واسطه کمبود قطعه در این خودروسازی داریم که تا پایان امسال با تکمیل و تجاری سازی ۵۰ هزار دستگاه از این میزان، تعداد خودرو‌های ناقص ایران خودرو به ۴۵ هزار دستگاه کاهش می‌یابد. وی افزود: هم اکنون در کنار حفظ روند افزایشی تولید، خودرو‌های دارای کسری قطعه در حال تکمیل و عرضه است و بر همین اساس تا پایان سال بیش از ۱۶۰ هزار دستگاه خودرو تجاری‌سازی و عرضه خواهد شد، یعنی به طور میانگین ماهانه بیش از ۵۵ هزار دستگاه خودرو وارد بازار می شود. رحمانی گفت: تکمیل و تجاری سازی خودرو‌ها در کنار افزایش تولید، روند ثابتی گرفته، به نحوی که در دو روز تعطیل هفته گذشته، چهار هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو تکمیل و تجاری سازی شده است.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین