شنبه 8 ارديبهشت 1403-3:13 شمسی /4/27/2024 3:13:01 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1083
  • زمان انتشار:چهارشنبه 6 بهمن 1395-1:5
شرایط ویژه فروش برای 6 محصول کرمان موتور

سیزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان عصر روز گذشته با حضور خودروسازان داخلی و نمایندگی های مجاز خودروسازان خارجی در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان آغاز به کار کرد.
نمایشگاه خودرو اصفهان میزبان خودروهای پسابرجامی

به گزارش خودرونامه، سیزدهمین نمایشاه خودرو اصفهان عصر روز گذشته با حضور خودروسازان داخلی و نمایندگی های مجاز خودروسازان خارجی در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان در حالی آغاز به کار کرد که مردم این استان برای دیدن نتیجه برجام در صنعت خودرو راهی این نمایشگاه شده و از نزدیک با خودروهای پسابرجامی که قرار است در ایران تولید و عرضه شود آشنا شدند.

بر اساس این گزارش شرکت کرمان موتور، در سالن میرداماد این نمایشگاه به عنوان قطب سوم خودروسازی در شرق کشور با رونمایی از دو محصول جدید کره ای خود، بازدیدکنندگان را غافلگیر کرد.

این گزارش حاکی از آن است که کرمان موتور دو خودرو هیوندای آی 10 و آی 20 را در معرض دید عموم قرار داده و به مناسبت برگزاری این نمایشگاه از متقاضیان این خودرو با شرایط ویژه ثبت نام به عمل می آورد.

تولید این دو خودرو در کرمان، موید آن است که شرکت هیوندای پس از سال ها دوباره به ایران بازگشته و قصد دارد در دور جدید همکاری خود با کرمان موتور به عنوان شریک قدیمی تجاری خود، محصولات جدیدی را روانه بازار خودرو ایران کند.

بر اساس تکلیف وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروهایی که در پسابرجام به تولید می رسند حداقل 40 درصد از قطعات آنان از سوی قطعه سازان داخلی تامین شده و 30 درصد آن نیز به کشورهای منطقه صادر خواهد شد.

کرمان موتور که رنج کشیده ترین خودروساز از محل تحریم هاست، با اجرایی شدن برجام به دنبال افزایش شرکای تجاری خود بوده و قصد دارد حصولات با کیفیت و به روز را به تولید رسانده و در بازار خودرو ایران عرضه کند.

این شرکت همچنین به مناسبت نمایشگاه اصفهان شرایط ویژه ای را برای فروش محصولات خود تدارک دیده که جزئیات آن در سایت www.kermanmotor.ir  قابل مشاهده است.

این شرکت با نمایش خودروهای ليفان 820، لیفان X50، جک J5، جک S5 و محصولات جدید خود هیوندای i20 و i10حضور فعالانه ای در نمایشگاه اصفهان دارد.

شنیده ها حاکی از آن است که این خوردوساز بناست تا فولکس واگن را به عنوان دیگر شریک تجاری قدیمی خود طی هفته های آینده معرفی کند. برخی منابع مطلع نیز از احتمال همکاری این شرکت آلمانی با گروه خودروسازی بهمن و ماموت خودرو خبر داده اند.

به گزارش خودرونامه، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو از 5 الی 9 بهمن ماه در اصفهان محل برگزاری نمايشگاه بين المللی استان اصفهان در حال برگزاری است و بازدید از آن از ساعت 16 تا 22 ادامه دارد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

منبع:خودرونامه

نظرات کاربران

آخرین عناوین