چهارشنبه 28 آبان 1404-20:45 شمسی /11/19/2025 8:45:49 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:73030
  • زمان انتشار:چهارشنبه 28 آبان 1404-14:36
مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو دیزل خبر داد:

مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل از برنامه تولید ۳۰ هزار دستگاهی این خودروساز تجاری در سال ۱۴۰۵ خبر داد و بر لزوم سرویس‌دهی موثر شبکه خدمات پس‌ازفروش، متناسب با این افزایش تیراژ تولید، تاکید کرد.
برنامه تولید ۳۰ هزار دستگاه خودرو تجاری توسط ایران‌خودرو دیزل در سال ۱۴۰۵

به گزارش خودرونامه، یوسف الهی‌شکیب در همایش سراسری نمایندگی‌های فروش و خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو دیزل، با تاکید بر اهمیت ارتباط مستمر میان شرکت و شبکه نمایندگی‌ها گفت: برنامه‌ریزی شده که هر دو ماه یک‌بار جلسات مشترکی با انجمن نمایندگی‌ها برگزار شود تا تیم مدیریتی شرکت از نزدیک در جریان مشکلات و موانع خدمت‌رسانی قرار گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت ایران‌خودرو دیزل در تولید و تامین نیاز کشور در حوزه خودروهای تجاری یادآور شد: اگر این ظرفیت‌ها بالفعل شوند، این شرکت می‌تواند نقشی ارزشمند در توسعه ناوگان تجاری کشور ایفا کند.

مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل با اشاره به رشد سه برابری تولید این شرکت در ماه‌های اخیر، تاکید کرد: اکنون شرکت در مرحله حساسی قرار دارد؛ مرحله‌ای که باید با مدیریت نقدینگی، تولید و کیفیت خدمات، به نقطه مطلوب دست یافت. با وجود همه تنگناهای مالی و موانعی که در کنترل شرکت نیستند، دستیابی به تولید ۳۰ هزار دستگاه در سال آینده را هدف‌گذاری کردیم و با محدودیت‌های ارزی و مسایل مرتبط با سفارش‌گذاری، برنامه‌ریزی برای تحقق این هدف از هم‌اکنون آغاز شده است. البته با رشد تولید، شبکه خدمات پس‌ازفروش نیز باید آماده سرویس‌دهی موثر باشد.

عضو هیات مدیره ایران‌خودرو دیزل در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در خصوص صدور مجوزهای ارزی بیان کرد: با حضور دادستان محترم تهران و جمعی از مسوولان مربوطه در شرکت و رایزنی‌هایی صورت گرفته با متولیان امر در دولت و قوه قضاییه، ایران‌خودرو دیزل به‌عنوان محور اصلی نوسازی ناوگان حمل‌ونقل مسافری شناخته می‌شود و مقرر شد، دستگاه‌های ذی‌ربط هم با تسریع در فرایند ثبت سفارش و تخصیص ارز، همکاری لازم را صورت دهند تا پیش از پایان سال، تخصیص‌های لازم انجام شود.

الهی‌شکیب گفت: ایران خودرو دیزل با زنجیره تامین قوی و متکی به توانمندی‌های داخل کشور و شبکه خدمات پس‌ازفروش خود در سراسر ایران، توان پیشی گرفتن از همه رقبا را دارد.

وی هدف نهایی ایران‌خودرو دیزل را تبدیل شدن به «سودآورترین شرکت خودروساز تجاری کشور» عنوان کرد و نقش نمایندگی‌ها را در حفظ مشتری و ارتقای وفاداری مشتریان بسیار مهم دانست و افزود: تلاش برای افزایش رضایت مشتریان، رسالت اصلی شبکه نمایندگی های ایران‌خودرو دیزل است.

وی با بیان این‌که مدیریت شرکت به دغدغه‌های نمایندگی ها آگاه است و برای رفع مشکلات، راه‌کارهای عملیاتی دیده شده است، تصریح کرد: افزایش رضایت مشتری موجب افزایش فروش و درآمد نمایندگی‌ها و رونق تولید می‌شود و این چرخه به نفع کل گروه خواهد بود. ما نیز، به این امر کاملا واقف هستیم و همان‌طور که نمایندگان هم در جریان هستند، در ماه‌های اخیر اقدامات مناسبی در راستای حمایت از فعالیت‌های شبکه در نظر گرفته شده است.  

الهی‌شکیب از برنامه های توسعه محصول در ایران‌خودرو دیزل خبر داد و یادآور شد: برای افزایش سهم بازار پیکاپ برنامه‌ریزی‌های جدی صورت گرفته و با گسترش نمایندگی‌های مربوط به ارایه خدمات ویژه به این محصول، سهم خوبی در بازار به دست خواهد آمد.

مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل همچنین از مذاکرات مثبت صادراتی با کشورهای آفریقایی و دیگر کشورها خبر داد و گفت: پیش از این صادرات به کشورهای آفریقایی آغاز شده است.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از دستو‌رالعمل‌های سخت‌گیرانه در حوزه قطعات یدکی، گفت: سامانه‌ای برای سیستماتیک‌کردن دریافت و ارسال قطعات در حال راه‌اندازی است و این اقدام امکان ورود قطعه‌سازان به شبکه را فراهم می‌کند و افزایش درآمد نمایندگی‌ها را به دنبال خواهد داشت.

همایش سراسری نمایندگی های فروش و خدمات پس‌ازفروش شرکت ایران خودرو دیزل، یک‌شنبه ۲۵ آبان ماه با حضور مدیران ایرا‌ن‌خودرو دیزل و شرکت‌های تابعه برگزار شد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین