يکشنبه 18 خرداد 1404-0:34 شمسی /6/8/2025 12:34:52 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:66878
  • زمان انتشار:سه شنبه 20 شهريور 1403-9:25

برند اکسید اخیرا مقام سوم را در گزارش سال ۲۰۲۴ وب‌سایت موسسه معتبر «جی‌دی پاور» کسب کرده است، این برند منتظر شروع «نشست جهانی کاربران» در ماه اکتبر ۲۰۲۴ است و تلاش می‌‌‌کند به تقویت ارتباط خود با مصرف‌‌‌کنندگان رده بالا در سراسر جهان ادامه دهد.
رتبه «اکسید» در رنکینگ جی‌دی پاور

به گزارش خودرونامه، در ۱۵اوت ۲۰۲۴، شرکت اکسید در شهر ‌‌‌هانگژو مقام سوم را در «گزارش تجربه هوشمند خودرو» موسسه جی‌دی پاور به دست آورد.
این گزارش عملکرد برند اکسید را در زمینه توسعه فناوری‌‌‌های هوشمند (با کسب امتیاز ۵۷۱) تحسین کرده و این برند را در میان مدعیان اصلی صنعت خودرو قرار داده است.

گزارش تجربه هوشمند خودرو در واقع کیفیت و تجربه رانندگی را طبق ۳۱ ویژگی فناوری اصلی ارزیابی می‌‌‌کند که هر دو دسته کابین هوشمند و رانندگی هوشمند را شامل می‌‌‌شود.موسسه جی‌دی پاور که همواره به دلیل ارزیابی‌‌‌های مستقل و بی‌‌‌طرفانه خود در جهان شناخته می‌‌‌شود، از سال ۱۹۶۸ یکی از موسسات پیشرو در زمینه ارزیابی و تحقیق در صنعت خودرو بوده است.

گزارش تجربه هوشمند خودرو نیز یک گزارش کلیدی است که نوآوری برندهای مختلف خودرو را مورد ارزیابی قرار می‌‌‌دهد. امتیاز اکسید در این گزارش نه‌تنها نشان‌‌‌دهنده توانایی‌‌‌های تکنولوژیک این شرکت است، بلکه اعتماد رو به رشد مصرف‌‌‌کنندگان را به این برند نشان می‌‌‌دهد.

این دستاورد در واقع مهر تاییدی است بر تعهد اکسید به نوآوری به ویژه در زمینه استفاده از انرژی‌‌‌های جدید و فناوری‌‌‌های هوشمند که در واقع به دو رکن اساسی در استراتژی توسعه این برند تبدیل شده‌‌‌اند.

علاوه بر این شرکت برند اکسید در نمایشگاه خودروی پکن، نمایشگاهی که فناوری‌‌‌های پیشرفته‌‌‌ای مانند سیستم‌های رانندگی هوشمند و خودروی مفهومی E۰۸ را به نمایش گذاشت، شهرت این برند را به عنوان یک رهبر نوآور در زمینه صنعت خودرو تقویت کرد.

اکسید: روایت ۷ سال پیشرفت مداوم
رویکرد برند اکسید نسبت به گسترش بازار خود همواره متمایز از روش‌‌‌های سنتی بوده و بر ایجاد یک برند لوکس از طریق ابداعات مستمر و همکاری‌‌‌های استراتژیک تمرکز دارد. شرکت در رویدادهای معتبر مانند نمایشگاه بین‌‌‌المللی خودرو ژنو و همچنین تعامل با افراد مشهور در اروپای شرقی نقش مهمی در تقویت ارزش برند اکسید ایفا کرده است.

حضور این برند در خاورمیانه، به ویژه از طریق رویدادهای EXEEDER ، نیز نمایانگر تعهد اکسید به ارتباط با مشتریان در سطح عمیق‌‌‌تر است. شعار برند اکسید (BORN FOR MORE) نیز متناسب با میل مخاطبان هدف این برند برای جابه‌‌‌جایی مرزهای رانندگی طراحی شده است.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین