به گزارش خودرونامه، همه این موارد موجب می شود که زمان و هزینه مصرفکنندگان خودروهای داخلی بهصورت جدی هدر برود.
بسیاری از خودروهای داخلی به دلیل مشکلات مختلف، در پیمایشهای زیر ۱۰هزار کیلومتر و حتی ۵هزار کیلومتر و متاسفانه ماه و هفته اول پس از تحویل، پای مشتری را به نمایندگی باز میکنند که اسباب اعصابخردی خریداران میشود و این در حالی است که آمارهای کیفی خودروسازان نشاندهنده افزایش کیفیت سالانه خودروهاست؛ چیزی که در عمل برای برخی یا شاید هم بسیاری از مشتریان محسوس نیست.
منبع: دنیای خودرو
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست