شنبه 29 ارديبهشت 1403-10:29 شمسی /5/18/2024 10:29:37 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:5124
  • زمان انتشار:شنبه 21 دی 1398-13:12
در راستای ارتقای خدمات پس از فروش ایران‌خودرو:

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به منظور ارتقا دانش فنی و تخصصی شبکه نمایندگی‌ها، دوره تخصصی آموزشی خودرو هایما را در دی ماه سال جاری به‌صورت OJT (آموزش در محل)، در شهر بندرعباس و با همکاری دفتر منطقه‌ای ایساکو کرمان اجرا کرد.
دوره آموزشیOJT ایساکو در بندرعباس برگزار شد

به گزارش خودرونامه، این دوره با محوریت عیب‌یابی سیستماتیک برای خودرو هایما و مباحث مالتی پلکس با حضور کارشناسان فنی نمایندگی‌های منتخب استان هرمزگان برگزار شد.

بنابراین گزارش هدف برگزاری دوره مذکور ارتقاء دانش و سطح مهارت نمایندگی‌های استان در خصوص خودرو هایما، آشنایی با روند عیب‌یابی، کار عملی با دستگاه عیب‌یاب(KT700)، برطرف نمودن نقاط ضعف علمی و عملی در خصوص ایرادهای شایع و آماده‌سازی کامل نمایندگی‌های پایلوت این خودرو عنوان شده است.

در دوره آموزشی مذکور که توسط مدیریت آموزش فنی شرکت ایساکو و در شهر بندرعباس به میزبانی نمایندگی ۴۳۱۴ به اجرا درآمد، علاوه بر آموزش‌های فوق دوره عیب‌یابی ویژه سرپرستان برقکار با معرفی سیستم‌های نوین، چگونگی تشخیص عیوب، جزئیات پیکره‌بندی نودها، سیستم مالتی پلکس SMS و کروز، تشریح ۲۰ عیب جدید و بررسی اطلاعیه‌ها همراه با کار عملی برگزار شد.

گفتنی است کارگاه‌های OJT چند سال است که توسط شرکت ایساکو، به شکل مدون در شهرهای مختلف کشور و در راستای تحقق برنامه عملیاتی حوزه شبکه، افزایش مهارت کارشناسان نمایندگی‌های مجاز و  ارائه خدمات مطلوب به مشتریان تدارک دیده شده است.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین