دوشنبه 31 ارديبهشت 1403-10:11 شمسی /5/20/2024 10:11:13 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:50178
  • زمان انتشار:سه شنبه 2 اسفند 1401-7:46

رم به دنبال فراخوان ۳۰۶هزار و ۱۶۵ دستگاه پیکاپ در ایالات متحده به دلیل مشکل الکتریکی است که می‌تواند منجر به آتش‌سوزی شود. 
فراخوان رم از بیم حریق

همچنین ۲۱هزار و ۹۸۸ دستگاه پیکاپ آسیب‌دیده در کانادا و ۱۲هزار و ۵۹۰ دستگاه نیز در خارج از آمریکای شمالی وجود دارد. بنابراین در مجموع ۳۴۰هزار و ۷۴۳ دستگاه خودرو تحت فراخوان رم قرار خواهند گرفت. این شرکت به صاحبان کامیون‌‌های آسیب‌دیده توصیه می‌‌کند تا زمانی که تعمیر انجام شود، آنها را در بیرون پارک کنند. به طور خاص، این فراخوان مدل‌هایی را تشکیل می‌دهد که دارای موتورهای دیزلی ۷/ ۶لیتری کامینز و رله‌‌های شبکه بخاری نسل قبلی هستند.

مشکل این است که رله‌های ورودی گرمکن-شبکه می‌توانند بیش از حد گرم شوند. تعویض کانکتور برق راه‌حل این مشکل است. به گفته رم، دو کمپین قبلی کوچک‌تر برای مقابله با این موضوع وجود داشت. رم از شش مورد آتش‌سوزی خودروهای موردنظر آگاه است. پنج مورد از این موارد زمانی اتفاق افتاد که موتور کامیون روشن بود و دیگری نیز در حالی رخ داد که خودرو خاموش بود. با این حال هیچ آسیبی از ناحیه این آتش‌سوزی‌ها گزارش نشده است. رم در ماه مارس به صاحبان این مشکل اطلاع‌رسانی لازم را برای فراخوان و تعمیرات انجام خواهد داد.

منبع: دنیای اقتصاد


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین