شنبه 29 ارديبهشت 1403-19:26 شمسی /5/18/2024 7:26:03 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:46400
  • زمان انتشار:پنجشنبه 24 آذر 1401-8:37

نیو تولید سیصد‌هزارمین خودروی الکتریکی را از زمان معرفی اولین مدل خود (ES۸) در سال‌۲۰۱۸ جشن می‌گیرد. 
تولید سیصد‌هزارمین خودروی نیو

این خودروی ویژه به‌طور اتفاقی یک سدان سایز متوسط آبی نیوET۵است که در دومین پایگاه تولید پیشرفته نیو یعنی نئو‌پارک تولید می‌شود. پنج مدل دیگر نیو (شاسی‌بلند پرچمدار ES۸، شاسی‌بلند همه‌جانبه ES۶، کوپه شاسی‌بلند EC۶، سدان پرچمدار ET۷ و شاسی‌بلند متوسط ES۷) در مرکز تولید پیشرفته JAC-NIO در هفای تولید می‌شوند. نیو در حال‌حاضر در مرحله توسعه است.

این شرکت اخیرا به رکورد فروش ماهانه جدیدی دست یافته‌است و از نظر جغرافیایی گسترش می‌یابد و وارد چندین کشور اروپایی می‌شود. تحویل ET۷ در آلمان، هلند، دانمارک و سوئد در اکتبر آغاز شد.  دویست‌‌هزارمین خودرو در ۲۶ آوریل تولید شد، بنابراین کمتر از هشت ماه طول کشید تا ۱۰۰‌هزار خودروی BEV ممتاز دیگر تولید شود. در مجموع، نیو تا پایان نوامبر تعداد ۲۷۳‌هزار و ۷۴۱ دستگاه خودروی الکتریکی به‌فروش رساند و همچنین به این معنی است که اساسا موجودی زیادی وجود ندارد، درحالی‌که ۶ مدل در حال‌حاضر یک خط‌تولید خودروهای برقی برای یک استارت‌آپ تعداد بسیار خوبی هستند، نیو جاه‌طلبی خود را برای عرضه پنج مدل جدید در نیمه اول سال‌۲۰۲۳ ابراز کرد.  نیو ES۷ چهارمین کراس‌اوور این برند است که پس از مدل‌های ES۸، ES۶ و EC۶ وارد بازار خواهد شد. این کراس‌اوور براساس پلتفرم اختصاصی این شرکت یعنی NT۲ توسعه می‌یابد که تا پیش از این تنها برای توسعه سدان‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت. استفاده از پلتفرم NT۲ برای توسعه نیو ES۷ سبب شده است تا این کراس‌اوور به سیستم تعلیق بادی با تعلیق‌کننده‌های تطبیقی مجهز شود.

منبع: دنیای اقتصاد


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین