سه شنبه 25 ارديبهشت 1403-16:11 شمسی /5/14/2024 4:11:21 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:43647
  • زمان انتشار:پنجشنبه 21 مهر 1401-8:8

هوندا موتور و ال‌جی انرژی سولوشن اعلام کردند یک کارخانه باتری‌سازی با سرمایه‌گذاری مشترک ۴/ ۴میلیارد دلاری در اوهایو خواهند ساخت.
خط و نشان هوندا برای تسلا

به گزارش خودرونامه به نقل از ایسنا، این دو شرکت در ماه اوت این طرح را اعلام کرده بودند. آنها گفته‌اند در ابتدا متعهد به سرمایه‌گذاری ۵/ ۳میلیارد دلار و ایجاد ۲۲۰۰ شغل هستند، با این حال تاکید کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود سرمایه‌گذاری کلی به ۴/ ۴میلیارد دلار برسد. هوندا به طور جداگانه ۷۰۰میلیون دلار برای تجهیز دوباره با ابزارآلات چندین کارخانه موجود برای تولید خودروهای الکتریکی سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این خودروساز ژاپنی با حرکت به سمت تولید بیشتر خودروهای برقی، سه کارخانه موتور اوهایو، از جمله بزرگ‌ترین کارخانه‌های موتورسازی خود در جهان و ۳۰۰ شغل جدید را اضافه خواهد کرد.

باتری‌های خودروهای الکتریکی تولیدشده در کارخانه جدید در اختیار کارخانه‌های خودروسازی هوندا قرار می‌گیرد تا خودروهای برقی را برای فروش در آمریکای شمالی تولید کنند. هوندا قصد دارد خودروهای برقی و پیل سوختی تا سال ۲۰۴۰، ۱۰۰درصد از فروش خودروهایش را تشکیل دهد. در ماه آوریل، هوندا و جنرال موتورز اعلام کردند یک سری خودروهای برقی ارزان‌تر را براساس پلتفرم مشترک جدید، میلیون‌ها خودرو از سال ۲۰۲۷ تولید خواهند کرد تا تسلا را در فروش شکست دهند. بر اساس گزارش رویترز، این بیانیه به برنامه‌های جنرال موتورز برای شروع ساخت دو شاسی‌بلند الکتریکی برای هوندا (هوندا پرولوگ و یک مدل آکورا) از سال ۲۰۲۴ افزود.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین