يکشنبه 30 ارديبهشت 1403-2:32 شمسی /5/19/2024 2:32:05 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:41973
  • زمان انتشار:يکشنبه 9 مرداد 1401-18:51
شک به پروژه خودرویی صمت

در حالی مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت پیوسته از عرضه خودرو اقتصادی صحبت به میان می آورند که گویا این گزاره برای خودروسازان نیز مبهم است و آنها هم دقیقا نمی دانند قرار است در قالب این پروژه چه محصولی را با چه قیمتی و چه مشخصاتی تولید کنند.
پروپاگاندای خودرو اقتصادی؟

به گزارش خبرنگار خودرونامه، وزارت صمت دولت سیزدهم مدت هاست از گزاره "خودرو اقتصادی" استفاده  و اصرار دارد که می خواهد هم از مسیر واردات و هم از راه تولید داخل، شهروندان را از چنین محصولی منتفع کند. این در حالی است که نه مسوولان صمت و نه خودروسازان هیچ کدام توضیح کامل و قانع کننده ای درباره ماهیت این خودرو و اینکه قرار است با چه قیمت و کیفیتی عرضه شود، ارائه نمی دهند. کار به جایی رسیده که افکار عمومی گمان پروپاگاندایی به "خودرو اقتصادی" برده و خیلی ها آن را اقدامی تبلیغاتی می دانند نه پروژه ای اجرایی.

حالا آن طور که شنیده می شود، خود خودروسازان هم دقیقا نمی دانند برنامه وزارت صمت برای خودرو اقتصادی چیست. حتی گفته می شود خودروسازان در نامه ای خطاب به وزارت صمت خواستار توضیح و شفاف سازی مسوولان این وزارتخانه درباره "خودرو اقتصادی" شده اند. با این حساب ظاهرا خودروسازان نیز نمی دانند وزارت صمت دقیقا دنبال چه خودرویی با چه مشخصاتی است و گویا حتی آنها هم به تبلیغاتی بودن این پروژه شک کرده اند.

این در حالی است که مسوولان وزارت صمت اعلام کرده اند حدودا دو ماه دیگر از طرح اولیه خودرو اقتصادی رونمایی خواهد شد. البته گزارش هایی نیز مبنی بر اینکه خودرو موردنظر سه سیلندر و چینی است منتشر شده است. 

   

 


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین