يکشنبه 9 ارديبهشت 1403-14:20 شمسی /4/28/2024 2:20:08 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:27001
  • زمان انتشار:چهارشنبه 27 بهمن 1400-20:43
دادستان کل کشور خطاب به وزیر صمت:

دادستان کل کشور خطاب به وزیر صمت گفت: قبلا هم گفته‌ام که صنعت خودروسازی گرفتار اختاپوسی شده است که نمی‌گذارد وضعیت آنگونه که شایسته مردم است پیش برود.
از مافیای خودرو نترسید

به گزارش خودرونامه، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در نوزدهمین جشنواره تولید ملی افتخار ملی خطاب به وزیر صمت که در جمع مهمانان همایش حاضر بود اظهار کرد: شما مسئول صنعت کشور هستید و باید امانتدار مردم باشید. همانگونه که میدانید اخیرا مقام معظم رهبری از وضعیت خودروسازی گلایه داشتند و شما باید این مسئله را پیگیری کنید. در دولت قبل ما هرچه تلاش کردیم و چندین جلسه با وزیر صمت داشتیم و بسیار پیگیری کردیم، اما نتیجه‌ای نداشت و اقدامی انجام نشد.

وی ادامه داد: بنده اولا به عنوان یک شهروند و ثانیا به عنوان مدعی العموم از شما درخواست و مطالبه جدی داشته و خواهم کرد که به فریاد صنعت خودروسازی برسید. قبلا هم گفته‌ام که صنعت خودروسازی گرفتار اختاپوسی شده است که نمی‌گذارد وضعیت آنگونه که شایسته مردم است پیش برود. در این راستا شما با تمام توان و با کمک نیروهای سالم و توانمند و کاردان کار را دنبال کنید و بدانید که ما هم در قوه قضاییه همراه و پشتیبان شما هستیم. از این موضع کوتاه نیایید و صنعت خودروسازی کشور را از این وضعیت نجات دهید. قطعا مافیایی که نمی‌گذارد صنعت خودرو آبرویی متناسب با شرایط کشور داشته باشد برای شما موانع ایجاد خواهد کرد، اما شما از موانع و مشکلات نهراسید و هرجا که نیازمند کمک بودید بدانید که ما در کنار شما هستیم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین گلایه‌های مردم همین وضعیت خودروها است گفت: باید همه تلاش کنیم تا وضعیت اقتصادی کشور بهبود یابد و کارگران و کارفرمایان و نهایتا مردم از وضعیت تولید کشور رضایت داشته باشند.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین