پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403-7:46 شمسی /5/16/2024 7:46:22 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:25398
  • زمان انتشار:دوشنبه 1 شهريور 1400-15:1

شرکت مدیران خودرو بنا دارد لوکس‌ترین محصول خود به نام تیگو ۸ پرو را به زودی به بازار عرضه کند، مدل پرو تیگو۸ که با ظاهری به روز و امکانات سطح بالا عرضه شده توانسته است در بازارهای مختلف جهانی چون روسیه و برزیل به موفقیت‌های بزرگی دست یابد. اما نکته مهم که توجه بسیاری را به خود جلب کرده نمای لوکس و مدرن داخلی آن است که موجب شگفتی بسیار شد، داشبوردی با مانیتور بزرگ و لمسی، سبکی که برای نخستین بار مرسدس بنز باب کرد و اتفاقا طرفداران بسیاری نیز پیدا کرد.
داشبورد خاص تیگو ۸ پرو

به گزارش خودرونامه، با ورود به داخل تیگو۸ پرو و مشاهده داشبورد آن با نمایی کاملا متفاوت از خودروهای موجود در بازار مواجه می‌شوید. یک داشبورد کاملا مدرن با دو صفحه نمایش ۳/ ۱۲ اینچی مربوط به صفحه ابزار و کنترل است که مجموعا ۶/ ۲۴اینچ خواهد بود و در نوع خود بی‌نظیر است. در مجموع دارای نمایش دو تکه شناور است که ترکیبی از داشبورد دیجیتال و صفحه چندرسانه‌ای است. تیگو۸ پرو مجهز به سه صفحه است؛دو صفحه ۳/ ۱۲ اینچی و یک صفحه لمسی ۸ اینچی که می‌تواند کلیه تنظیمات را انجام دهد، همچنین این خودرو مجهز به ردیف دوم کنترل مستقل برای تنظیمات ویژه سرنشینان عقب است.

نمای داخل تیگو۸ پرو کاملا لوکس و آینده‌نگرانه است که مفاهیم کاملا جدید طراحی بر مبنای تکنولوژی را نشان می‌دهد و می‌تواند به عنوان یکی از مزیت‌های خاص این شاسی بلند لوکس به حساب آید. کنسول لوکس و طرح فوق‌العاده جذاب اهرم دسته دنده به شما حس و حالی کاملا لوکس و مدرن را می‌دهد.

 

 منبع: دنیای اقتصاد

برچسب ها:

نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین