خودرونامه|البته این قضیه باعث عصبانیت کارگران شرکت خودروسازی فیات شده است. این خودروساز ایتالیایی هماکنون مالک 29.18 درصد تجارت خانواده آنیلی که مالک 63.77 درصد از سهام تیم یوونتوس هستند میباشد؛ بنابراین زمانی که خبر پرداخت 30 میلیون دلار از هزینه انتقال رونالدو به یوونتوس توسط فیات منتشر شد کارکنان این برند خودروسازی بسیار خشمگین شدند.
البته این قضیه باعث عصبانیت کارگران شرکت خودروسازی فیات شده است. این خودروساز ایتالیایی هماکنون مالک 29.18 درصد تجارت خانواده آنیلی که مالک 63.77 درصد از سهام تیم یوونتوس هستند میباشد؛ بنابراین زمانی که خبر پرداخت 30 میلیون دلار از هزینه انتقال رونالدو به یوونتوس توسط فیات منتشر شد کارکنان این برند خودروسازی بسیار خشمگین شدند.
بنا به گزارش Sport Mediaset فیات حتی به رونالدو پیشنهاد داده که جدای از پرداخت مبلغ گزاف یاد شده سفیر این برند هم باشد.
جراردو جیانونه یکی از کارکنان فیات در تأسیسات نزدیک ناپولی میگوید:
پس از هیگواین هماکنون نوبت کریستیانو رونالدو رسیده است. این یک رسوایی است. حقوق کارگران فیات 10 سال است که افزایش نیافته و با دستمزد رونالدو ما میتوانیم به هر کارگر در ماه 200 یوروی بیشتر پرداخت کنیم. قدرت خرید ما در این سالها به خاطر تورم کاهش یافته و این مورد هرگز بهبود نیافته است؛ و فیات-کرایسلر هر سال 126 میلیون یورو برای هزینههای اسپانسری پرداخت میکند که 26.5 میلیون دلار آن به جیب یوونتوس میرود.
اگر یوونتوس و فیات هزینه 100 میلیون یورویی انتقال رونالدو و همچنین مبلغ 120 میلیون یورویی دستمزد چهار ساله را مدیریت کنند بنابراین شاهد سرمایهگذاری سنگین 220 میلیون یورویی خواهیم بود. البته این موضوع میتواند به قهرمانی یووه در لیگ قهرمانان اروپا کمک کند، افتخاری که از فصل 1995-96 میلادی تاکنون به دست نیامده است.