شنبه 29 ارديبهشت 1403-9:6 شمسی /5/18/2024 9:06:14 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:17100
  • زمان انتشار:چهارشنبه 5 شهريور 1399-17:15

مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت، از تشکیل پرونده تخلفاتی برای یک شرکت خودرویی خبر داد و گفت: پس از پیگیری های متعدد در خصوص وضع خودروهای کوپا، پرونده تشکیل و جهت صدور رای و تسریع در تحویل خودروی مشتریان، به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد. 
تشکیل پرونده تخلف برای یک شرکت خودرویی

به گزارش خودرونامه، سید مجتبی سجادی بیان کرد: با وجود مکاتبات متعدد و پیگیری‎های بعمل آمده از شرکت موردنظر (ریگان خودرو) در خصوص تسریع در اجرای تعهدات ناشی از قراردادهای فروش سال 97 (با موعد تحویل 180 روز)، متاسفانه تاکنون اقدامی در قبال قراردادهای منعقده با مشتریان و اجرای برنامه زمانبدی جهت تحویل خودرو انجام نشده که این موضوع، نارضایتی خریداران و برگزاری تجمعات اعتراضی آنها را در پی داشته است. وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این شرکت در بسیاری از موارد علیرغم دریافت تمامی مبالغ مندرج در قرارداد، اقدامی در راستای اجرای تعهدات خود انجام نداده است. به گفته وی،با تداوم این موضوع و در پی نارضایتی مشتریان، سازمان حمایت پرونده شرکت ریگان خودرو را به تعزیرات حکومتی منعکس و در آن گزارش تاکید شد که خودروها باید بر اساس قیمت مندرج در قرارداد و با محاسبه ضرر و زیان ناشی از تاخیر در ایفای تعهد به مشتریان واگذار شوند.
منبع:تعزیرات


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین