به گزارش خودرونامه، سید مجتبی سجادی بیان کرد: با وجود مکاتبات متعدد و پیگیریهای بعمل آمده از شرکت موردنظر (ریگان خودرو) در خصوص تسریع در اجرای تعهدات ناشی از قراردادهای فروش سال 97 (با موعد تحویل 180 روز)، متاسفانه تاکنون اقدامی در قبال قراردادهای منعقده با مشتریان و اجرای برنامه زمانبدی جهت تحویل خودرو انجام نشده که این موضوع، نارضایتی خریداران و برگزاری تجمعات اعتراضی آنها را در پی داشته است. وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این شرکت در بسیاری از موارد علیرغم دریافت تمامی مبالغ مندرج در قرارداد، اقدامی در راستای اجرای تعهدات خود انجام نداده است. به گفته وی،با تداوم این موضوع و در پی نارضایتی مشتریان، سازمان حمایت پرونده شرکت ریگان خودرو را به تعزیرات حکومتی منعکس و در آن گزارش تاکید شد که خودروها باید بر اساس قیمت مندرج در قرارداد و با محاسبه ضرر و زیان ناشی از تاخیر در ایفای تعهد به مشتریان واگذار شوند.
منبع:تعزیرات
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست