يکشنبه 30 ارديبهشت 1403-22:21 شمسی /5/19/2024 10:21:28 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1660
  • زمان انتشار:چهارشنبه 6 تير 1397-18:2

مرسدس بنز قدم بعدی برای حرکت به‌سوی آینده‌ای الکتریکی شده را برمی‌دارد. این خودروساز آلمانی تقریباً کار ساخت تأسیسات پیشرانه جدید در شهر جوور لهستان را به پایان رسانده و در آنجا اقدام به ساخت پیشرانه‌های 4 سیلندر بنزینی و دیزلی با سیستم‌های هیبریدی ملایم خواهد کرد.  
افتتاح کارخانه ساخت پیشرانه مرسدس در لهستان

خودرونامه|این کارخانه از نظر زیست‌محیطی و آلایندگی کاملاً سطح بالا بوده و بیش از هزار نفر در آن مشغول بکار می‌شوند که 500 نفر بیش از برنامه اولیه اعلام شده در زمان کلنگ زنی می‌باشد. این افزایش تعداد کارکنان به دلیل تقاضای زیاد برای خودروهای مجهز به پیشرانه‌های 4 سیلندر است. تولید پیشرانه‌ها در این کارخانه از ابتدای سال آینده شروع می‌شود.

مارکوس شفر یکی از اعضای هیئت‌مدیره مرسدس می‌گوید:
ما در تأسیسات جدید خود پیشرانه‌های بسیار کم‌مصرف برای خودروهای هیبریدی و معمولی خواهیم ساخت. ساخت این کارخانه یک سرمایه‌گذاری برای آینده بوده و قدمی مهم برای حرکت به حمل‌ونقل مدرن آینده است. این یک نشانه واضح از تعهد ما به رابطه قوی آلمانی-لهستانی می‌باشد.

تأسیسات جوور مسئول ساخت پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی برای خودروهای احتراق داخلی مرسوم و مدل‌های هیبریدی خواهد بود. همه‌ی این خودروها از سیستم الکتریکی 48 ولت سود خواهند برد. تمامی انرژی الکتریکی این کارخانه از منابع تجدید پذیر به دست می‌آید و مصرف و توزیع انرژی در آن از طریق صفحات لمسی کنترل خواهد شد. 

موضوع جالب‌تر اینکه سیستم‌های حمل‌ونقل بدون راننده به منظور حمل متریال به کار گرفته خواهند شد و در آینده‌ای نزدیک هم شاهد حذف تمامی اسناد کاغذی در بخش اداری و مالی خواهیم بود. بدین ترتیب سیستم اسناد کاملاً دیجیتالی در کارخانه جوور مرسدس راه‌اندازی می‌شود.

در پایان باید گفت مرسدس مفتخر به اعلام این خبر است که سال پیش رکورد فروش جدیدی را در لهستان بر جای گذاشته و فروش آن در سال 2017 و در مقایسه با یک سال قبل از آن حدود 40 درصد افزایش را نشان می‌دهد. این خودروساز هم‌اکنون بیشترین میزان فروش لوکس سازان در لهستان را به خود اختصاص داده است.

منبع:پدال

برچسب ها:

نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

آخرین عناوین