يکشنبه 30 ارديبهشت 1403-6:46 شمسی /5/19/2024 6:46:48 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1013
  • زمان انتشار:دوشنبه 21 تير 1395-16:57
قراردادی که نمی خواهد امضا شود

در حالی که ماه ها از اعلام توافق سایپا با سیتروئن می گذرد، این شرکت فرانسوی هنوز اقدامی عملی برای حضور در "جاده مخصوص" انجام نداده و مشخص نیست اصلا قراردادی میان این دو خودروساز امضا خواهد شد یا نه.
شراکت سایپا و سیتروئن روی هوا

به گزارش خودرونامه به نقل از صنعت نویس، چند ماه پیش بود که سایپایی ها در خبری رسمی اعلام کردند با سیتروئن به توافق رسیده و حتی قرار است 50 درصد از سهام سایت کاشان به این خودروساز فرانسوی فروخته شود. اعلام این خبر در حالی بود که حتی یک عکس ساده نیز که نشان دهد سایپا و سیتروئن تفاهم نامه ای را با یکدیگر امضا کرده اند، منتشر نشد تا افکار عمومی به شکل گیری شراکت این دو خودروساز به دیده تردید نگاه کنند.

 

در حال حاضر نیز سایپایی ها پاسخ چندان شفافی در قبال قرارداد با سیتروئن ارائه نمی کنند و مشخص نیست فرجام این دو خودروساز به کجا خواهد رسید. حتی وزیر صنعت،معدن و تجارت نیز به تازگی در گفت و گو با یکی از روزنامه های کشور،  پاسخ محکم و شفافی به عقد قرارداد میان سایپا و سیتروئن نداده است. آن طور که منابع آگاه می گویند، یکی از مشکلات اصلی سایپا برای عقد قرارداد با سیتروئن، بی پولی اسن شرکت است.

 

هرچه هست باید منتظر ماند و دید سایپا و سیتروئن در نهایت با یکدیگر قرارداد همکاری مشترک امضا خواهند کرد یا دومین خودروساز ایران باید به دنبال شریک دیگری بگردد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

آخرین عناوین