به گزارش خودرونامه به نقل از ایسنا، فارلی در کنفرانسی در شهر دیترویت میشیگان گفت: مشتریان حاضر نیستند برای یک باتری بزرگ، ۳۰ هزار دلار اضافهتر بپردازند اما اگر سالانه ۲ هزار دلار در مقایسه با هزینههای بنزین صرفهجویی کنند، تمایل دارند یک خودروی برقی ۳۰ هزار دلاری بخرند.
اظهارات وی، چالشهایی را که فورد در مسیر ورود بیشتر به خودروهای برقی با آن مواجه است، برجسته میکند.
در شرایطی که تقاضای جهانی برای خودروهای برقی افزایش مییابد، حساسیت به قیمت، موفقیت مدلها را تعیین میکند.مدیرعامل فورد گفت: این خودروساز به مدت سه سال، رتبه دوم پس از تسلا را در اختیار داشته و از این تجربه درس میگیرد تا با تقاضای مصرفکننده هماهنگتر شود.
فورد همچنین در راهبرد خودروهای برقی و مقایسه آن با بیوایدی، بازنگری میکند. بیوایدی، در سال ۲۰۲۴، درآمد سالانه ۱۰۷میلیارد دلار را گزارش کرد که از ۹۷.۷میلیارد دلار درآمد تسلا پیشی گرفت.