• گروه مطلب:
  • کد مطلب:1302
  • زمان انتشار:پنجشنبه 4 خرداد 1396-19:41
مدیر خدمات پس از فروش زامیاد در گفت و گو با خودرونامه:

مدیر خدمات پس از فروش زامیاد از وقوع انقلابی قریب الوقوع در صنعت خدمات پس از فروش خودرو در دنیا خبر داد و گفت: ایران نیز ناگزیر است تا تحولاتی عمیق را در ارایه خدمات پس از فروش ارایه دهد.
آینده خدمات پس از فروش در صنعت خودرو ایران/ رقابت بر سر ارایه خدمات مبتنی بر اینترنت اشیا
محمدرضا جباری دارستانی در گفت و گو با خودرونامه با اشاره به پیشرفت های دنیا در زمینه خدمات پس از فروش گفت: در نمایشگاه اتوپروموتک ایتالیا شاهد آن بودیم که بسیاری از شرکت ها در تلاشند تا با تکیه بر دانش نوین نرم افزاری و بکاری گیری اینترنت اشیا خدمات پس از فروش را از نو طراحی کنند.
او افزود: ملاحظه می شود که هم اکنون صنعت خودرو دنیا به سمت پیچیدگی بیشتری در حرکت است که این موضوع کار را برای تعمیر خودروها و ارایه خدمات پس از فروش پیچیده تر از گذشته کرده است.
جباری دارستانی تصریح کرد: با توچه به استفاده روزافزون از نرم افزارهای جدید علم تعمیر خودرو و ارایه خدمات پس از فروش تغییری جدی به خود خواهد دید و در آینده ای نه چندان دور شاهد ایجاد تعمیرگاه هایی هستیم که دستگاه های عیب یاب آن به شرکت مادر نصب شده و از آنجا راه حل هایی برای تعمیر خودروها و یا تامین تجهیزات ارایه خواهد شد.
مدیر خدمات پس از فروش زامیاد تصریح کرد: با توجه به ارتباط تنگاتنگ خودروسازان ایرانی با شرکای تجاری اروپایی خود هرگونه تغییر در صنعت خودرو اروپا منجر به تغییرات عمیق در صنعت خودرو ایران خواهد شد و خدماتی پس از فروش نیز بر آن مبنا تغییر خواهد کرد.
او گفت: بنابراین آینده صنعت خودرو دنیا به سمتی حرکت خواهد کرد خودرو ها هوشمندتر شده و خدمات پس از فروش این خودروها مبتنی بر اینترنت اشیا خواهد بود.

نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.