به گزارش خودرونامه، علیرضا رزم حسینی افزود: دو قرارداد جدید با شرکتهای بزرگ در داخل که علاقهمند به سرمایهگذاری هستند تا رقیب ایرانخودرو سایپا شوند، در حال انعقاد است. گاهی به عنوان مسئول از وضعیت صنعت خودرو شرمنده میشویم. البته طی چند سال اخیر وضعیت در ایرانخودرو و سایپا بهتر شده است. همین که خط تولید پراید متوقف شد، کار بسیار بزرگی بود و بلافاصله هم جایگزین شد.
وزیر صمت با بیان اینکه شورای رقابت مدعی است که باید قیمتگذاری بدین صورت باشد و اختلاف نظرهایی هم وجود دارد گفت: اما دست ما هم در این زمینه بسته بوده است. اما بسیار امیدوارم که دولت بعدی بتواند در این حوزه تحولی را ایجاد کند.