جمعه 10 فروردين 1403-17:11 شمسی /3/29/2024 5:11:18 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:52032
  • زمان انتشار:يکشنبه 7 خرداد 1402-8:51

رئیس اتحادیه فروشندگان خودروی تهران ضمن اشاره به روند کاهشی قیمت خودرو در بازار، گفت: افزایش عرضه و واردات خودرو شرط تداوم ریزش قیمت خودرو در بازار است.
روند نزولی قیمت خودرو در بازار

به گزارش خودرونامه به نقل از مهر، سعید موتمنی در مورد آخرین وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: قیمت خودرو حدود یک ماه است که روند کاهشی به خود گرفته و این روند کاهشی فعلا ادامه‌دار است.
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران افزود: با توجه به اینکه طی هفته‌های گذشته نوسانات ارزی نداشتیم و عرضه خودرو نیز به‌نسبت خوب بود و مباحث مربوط به واردات خودروی نو و کارکرده هم مطرح شد، موجب شده بازار خودرو روند کاهشی بگیرد.وی ادامه داد: معاملات در بازار همچنان ضعیف است که البته بازار خودرو مدت‌هاست درگیر این رکود شده است. موتمنی در مورد میزان کاهش قیمت خودرو در بازار گفت: طی یک ماه گذشته ۱۲ تا ۲۰درصد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی کاهش یافته است؛ به عنوان نمونه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که بالای ۶۰۰میلیون تومان بود به ۵۴۰میلیون تومان، تیبا معمولی که بالای ۴۰۰میلیون تومان بود به ۳۴۵میلیون تومان، و هایما از یک‌میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان به یک‌میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان رسیدند. همچنین تیگو ۸ پرومکس از ۴میلیارد و ۲۵۰میلیون تومان به ۳میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان رسیده که حکایت از کاهش ۹۰۰میلیون تومانی قیمت این خودرو دارد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین