شنبه 1 ارديبهشت 1403-3:2 شمسی /4/20/2024 3:02:39 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:50325
  • زمان انتشار:يکشنبه 14 اسفند 1401-15:44

امروز ۱۷۵ دستگاه لاماری ایما سفید در بورس کالا عرضه شد که محاسبات حاکی از آن است که این خودرو در بستر بورس حدود ۱۵ درصد ارزان‌تر از بازار آزاد معامله شد.
لاماری بورسی چند؟

به گزارش خودرونامه به نقل از ایسنا، امروز بورس کالا میزبان ۵۵۰ دستگاه لاماری بود که از این تعداد ۱۷۵ دستگاه سفید بودند. این خودرو با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان در بورس کالا عرضه و لاماری ایما سفید با قیمت یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان در معاملات امروز در این بازار فروخته شد.

البته قیمت تمام شده لاماری در بورس کالا علاوه بر قیمت کشف شده، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، ۳۹.۴ میلیون تومان هزینه‌های جانبی و سایر هزینه‌ها است که در نهایت قیمت خرید این خودرو از بورس کالا برای مصرف‌کننده را به دو میلیارد و ۱۳۳ میلیون تومان رساند.

این درحالی است که این خودرو در بازار آزاد با قیمت دو میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود که ۱۵ درصد گران‌تر از بورس است.

تاریخ تحویل این خودرو ۳۱ خرداد سال آینده خواهد بود.

لاماری سبز در بورس بیش از ۴۵۰ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار

همچنین امروز ۱۰۰ دستگاه لاماری ایما سبز با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان در بورس کالا عرضه شد که برای آن ۵۹۴ تقاضا شکل گرفت.

در نهایت  هر دستگاه لاماری ایما سبز با قیمت یک میلیارد و ۷۷۳ میلیون تومان در معاملات امروز  تالار خودرو بورس کالا فروخته شد.

قیمت تمام شده لاماری در بورس کالا علاوه بر قیمت کشف شده، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، ۳۹.۴ میلیون تومان هزینه‌های جانبی و سایر هزینه‌ها است.

در نهایت قیمت خرید این خودرو از بورس کالا برای مصرف‌کننده را به یک میلیارد و ۹۷۱ میلیون تومان می‌رساند. درحالی که این خودرو در بازار دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

جزییات معامله لاماری مشکی

برای ۱۷۵ دستگاه لاماری مشکی نیز ۷۹۴ تقاضا شکل گرفت و هر دستگاه لاماری ایما مشکی با قیمت محدوده دو میلیارد تومان در معاملات امروز  تالار خودرو بورس کالا فروخته شد.

قیمت تمام شده لاماری ایما مشکی در بورس کالا علاوه بر قیمت کشف شده، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، ۳۹.۴ میلیون تومان هزینه‌های جانبی و سایر هزینه‌ها است.

در نهایت قیمت خرید این خودرو از بورس کالا برای مصرف‌کننده را به دو میلیارد و ۲۱۹ میلیون تومان رساند که حدود ۳۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار است.

لاماری خاکستری چند؟

در ادامه معاملات امروز لاماری در بورس کالا، ۱۰۰ دستگاه لاماری خاکستری نیز در بستر این بازار عرضه و هر دستگاه لاماری ایما خاکستری با قیمت میانگین ۱.۹۵ میلیارد تومان در معاملات امروز  تالار خودرو بورس کالا فروخته شد.

برای این ۱۰۰ دستگاه ۵۴۹ تقاضا شکل گرفت. قیمت تمام شده لاماری ایما خاکستری در بورس کالا علاوه بر قیمت کشف شده، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، ۳۹.۴ میلیون تومان هزینه‌های جانبی و سایر هزینه‌ها است. 

در نهایت قیمت خرید این خودرو از بورس کالا برای مصرف‌کننده به دو میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان می‌رسد. درحالی که این خودرو در بازار آزاد دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

برچسب ها:

نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین