جمعه 10 فروردين 1403-2:47 شمسی /3/29/2024 2:47:16 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:50078
  • زمان انتشار:دوشنبه 24 بهمن 1401-6:13

بورس کالا طبق برنامه جدید اعلامی، از امروز تا چهارشنبه آینده، میزبان عرضه ۳۰۵۰ فیدلیتی، ریسپکت، وانت و کامیون و کامیونت خواهد بود. 
آغاز دور جدید عرضه خودرو در بورس کالا

به گزارش خودرونامه به نقل از تسنیم، براساس اعلام بورس کالا در عرضه‌های امروز ۲۴ بهمن کامیونت فورس، کامیون کشنده امپاور و کامیون کشنده فاو روی تابلو می‌روند.

میزان پیش‌دریافت خرید محصول به میزان ۳۰درصد اعلام شده و هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) مجاز به ثبت سفارش حداکثر ۳ دستگاه خودرو است. بر این اساس، روز سه‌شنبه ۲۵ بهمن‌ماه نیز دو شرکت ایران‌خودرو و بهمن‌موتور ۴هزار خودروی سواری را به تالار خودروی بورس کالای ایران آورده و به حراج خواهند گذاشت. براساس اطلاعیه‌های منتشرشده عرضه یک هزار دستگاه خودروی کارا تک‌کابین و دوکابین در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه، حسن ختام معاملات هفته چهارم بهمن‌ماه خواهد بود تا بازار خودروی بورسی با عرضه ۵هزار و ۱۱۰ خودروی سبک و سنگین، هفته خود را به پایان برساند. در عرضه‌ ۲۵ بهمن، فیدلیتی ۵نفره و ۷نفره و ریسپکت به روی تابلو می‌روند و مهلت ثبت سفارش این خودرو هم ساعت ۱۷ امروز ۲۴ بهمن است و به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه خواهند داشت.

در این طرح فروش بیش از ۵۰۰ دستگاه فیدلیتی ۷نفره سفید و مشکی با موعد تحویل ۲۵ اردیبهشت در بورس کالا عرضه می شود. میزان پیش پرداخت ۱۰۰درصد با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان تعیین شده است. همچنین ۵۰۰ دستگاه فیدلیتی ۵نفره مشکی و سفید نیز با موعد تحویل ۲۵ اردیبهشت و پیش‌پرداخت ۱۰۰درصدی و قیمت پایه ۷۵۹میلیون‌تومانی عرضه می‌شود. علاوه بر این، ۵۰۰ دستگاه ریسپکت شامل ۲۰۰ و ۳۰۰ خودروی مشکی و سفید با موعد تحویل ۲۵ اردیبهشت در بورس کالا عرضه خواهد شد. میزان پیش‌پرداخت ۱۰۰درصد و قیمت پایه  ۴۳میلیون تومان تعیین شده است.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین