جمعه 10 فروردين 1403-15:42 شمسی /3/29/2024 3:42:35 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:49897
  • زمان انتشار:يکشنبه 9 بهمن 1401-8:2

یک مقام مسوول در سازمان بورس گفت: بورس کالا صرفا تابع ضوابط و مقررات تدوین شده توسط شورای‌عالی بورس است؛ بنابراین تصمیمات و سیاست‌های شورای رقابت برای سازمان بورس الزام‌آور نیست. 
خودروی بورسی قانونی است؟

به گزارش خودرونامه به نقل از مهر، امیرمهدی صبایی، مدیر نظارت بر بورس‌ها در سازمان بورس و اوراق بهادار، در خصوص اینکه عرضه خودرو در بورس قانونی یا غیرقانونی است، گفت: مجموعه بورس و به طور خاص، بورس کالا صرفا تابع ضوابط و مقررات تدوین‌شده توسط شورای‌عالی بورس و سازمان بورس است؛ بنابراین تصمیمات و سیاست‌های شورای رقابت برای سازمان بورس الزام‌آور نیست.

مدیر نظارت بر بورس‌ها در ادامه گفت: تصمیم عرضه خودرو در بورس کالا در شورای‌عالی بورس اتخاذ شده است؛ بنابراین مادامی که این تصمیم ملغی یا اصلاح نشود، فرآیند عرضه خودرو در بورس مانند گذشته ادامه خواهد یافت.

صبایی با اشاره به اینکه خودروهای زیادی در بورس کالا معامله شده، گفت: قیمت‌های کشف‌شده در بورس کالا برای خودرو با توجه ‌به قیمت پایه، تعادلی بوده است.

وی افزود: وقتی مصرف‌کننده بخواهد یکی از خودروهایی را که در بورس کالا پذیرفته شده بدون هیچ واسطه و هزینه‌های اضافه خریداری کند، این معامله به سود وی خواهد بود.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین